Forrygende!
FC Internazionale - Stadio Giuseppe Meazza
Triplete Solo Noi
Fint nok at TV2 har sikret sig rettighederne igen, men de viser sølle én kamp på alm. TV. Resten er udelukkende som stream og dermed til fuld pris. Samtidig viser de alt muligt gøgl fra La Liga både på Sport og SportX. Jeg overvejer simpelthen bare at droppe dem fuldstændigt, for de tager på ingen måde dækningen af Serie A seriøst.