Snak

Mere indhold efter annoncen
Jeg har tilmeldt mig gruppespillet på holdet.
Jeg har tilmeldt mig gruppespillet på holdet.


Fedt. Vi er nu 15 deltagere.
Hører TV2 viser Serie A næste sæson. Håber de forlænger mange år som med La Liga.
https://www.tipsbladet.dk/nyhed/serie/tv2-viser-fortsat-danskerglade-serie
Nogen speciel grund til at poste det samme i 4 forskellige tråde, John Smith?
Non rispondo a quelli che odiano la Juve, perché il loro é solo un problema psicologico. 36 ★ ★ ★
Noget tyder i hvert fald på at Carsten Werge var for hurtigt ude.
Alle Serie A kampe er fjernet igen fra TV2´s sendeplan.

https://sport.tv2.dk/sendeplan

Det kunne tyde på at TV2 alligevel ikke har fået landet en aftale om rettighederne. Der blev heller ikke på noget tidspunkt meldt noget officelt ud fra TV2´s side.
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Tak Janus fordi du skrev dette.

Da jeg så i går eftermiddag/aften kunne jeg heller ikke finde kampe fra serie a (desværre), men tænkte egentlig ikke så meget mere over dette.

Skidt at melde sådan noget ud, hvis det alligevel ikke bliver til noget.
Kenny Dalglish had scouted the young star at Bordeaux, and requested the chairman Jack Walker to begin discussions with the player’s club. He refused, and famously said, “Why do you want to sign Zinedine Zidane when we have Tim Sherwood?”
Der er andre der undre sig over at kampene igen er fjernet fra sendefladen og den manglende kommunikation fra TV2

https://digitalt.tv/carsten-werge-tv-2-har-koebt-serie-a-rettighederne/
Pis også. Det må de sgu godt tage at få styr på meget snart.
Juve per sempre! Kæmpe fan af Sergej Milinković-Savić
TV2 bekræfter at de IKKE har sikret sig rettighederne til den kommende sæson.

Og bedst som man troede, at man ikke kunne hade Carsten Werge mere...
Annonce