Snak
tors 19. aug 2021
Hvor er det dog frustrerende med de manglende tv rettigheder. Kan der ikke lige komme en eller anden mirakel status på Eriksen både for hans og vores skyld.
Jeg smider også lige et hold sammen til managerspillet
Jeg smider også lige et hold sammen til managerspillet
tors 19. aug 2021
- Vi har fået mange rettigheder, så Peter skal bidrag både til Europa League, Serie A, La Liga, Conference League og U 21-landskampene. Og næste år får vi landsholdet tilbage på vores kanaler, uddyber Carsten Werge.
https://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/udenlandsk_fodbold/fyret-paa-tv3-hyret-paa-tv2/8794651
Det er svært at blive klog på.
Vincere non e importante. E l'unica cosa che conta!
90 anni di Agnelli, una storia di trionfi - Grazie Avvocato
tors 19. aug 2021
Bliver sku nok ikke en fed sæson alligevel… Så slipper man da for den selvtortur at se Inter i en afdanket udgave kæmpe om en fjerdeplads.
tors 19. aug 2021
Men Z4E, det kan jo være (og nu er jeg med på, at jeg udfordrer den kognitive dissonans), at andre brugere måske godt tror, det bliver en fed sæson og har lyst til at se det. Det kan også være, at disse brugere (*gisp!*) måske ikke vil se "en afdanket udgave" af Inter spille, men én af de øvrige 19 hold.
Hell, det kan endda være, at der findes Interfans derude, der er loyale nok til at ville se Inter spille, selvom det mere ligner en kamp om top fire end et forsvar af mesterskabet. Undertegnede agter i hvert fald at se alle Interkampe, jeg kan komme til.
Hell, det kan endda være, at der findes Interfans derude, der er loyale nok til at ville se Inter spille, selvom det mere ligner en kamp om top fire end et forsvar af mesterskabet. Undertegnede agter i hvert fald at se alle Interkampe, jeg kan komme til.
FC Internazionale - Stadio Giuseppe Meazza
Triplete Solo Noi
tors 19. aug 2021
I nåede da at vinde et mesterskab. I mine øjne havde det været mere træls at ende som den evige toer inden derouten.
Og ja - Inter har mistet nogle topklassespillere, men indtil videre er de på vej til at blive erstattet. Måske med lightudgaver, men nu vandt I mesterskabet med ret mange points. I bliver helt sikkert en del af top4 sammen med Juventus.
Jeg havde været mere skeptisk på jeres vegne, hvis Zhang var begyndt at sælge ud af Skriniar eller De Vrij.
Og ja - Inter har mistet nogle topklassespillere, men indtil videre er de på vej til at blive erstattet. Måske med lightudgaver, men nu vandt I mesterskabet med ret mange points. I bliver helt sikkert en del af top4 sammen med Juventus.
Jeg havde været mere skeptisk på jeres vegne, hvis Zhang var begyndt at sælge ud af Skriniar eller De Vrij.
tors 19. aug 2021
Er du gal der er mange Inter fans der har travlt med at underspille deres holds chancer.....
Selv med de markante afgange er Inter massive favoritter til en plads i top 4 - grænsende til en sensation, hvis det ikke lykkedes. Det er nok ikke for sjov samtlige bookmakere stadigvæk har Inter som første udfordre til Juventus.
Juventus og Inter snupper uden problemer en plads i top 4, og det ved I også godt.
Selv med de markante afgange er Inter massive favoritter til en plads i top 4 - grænsende til en sensation, hvis det ikke lykkedes. Det er nok ikke for sjov samtlige bookmakere stadigvæk har Inter som første udfordre til Juventus.
Juventus og Inter snupper uden problemer en plads i top 4, og det ved I også godt.
Rossonere siden 1988.
Forza Milan per sempre!
tors 19. aug 2021
Nå jo, fordi de 31 mål og 17 assists, Inter har mistet i Lukaku og Hakimi er jo ikke noget, der gør en forskel i den kommende sæson - for slet ikke at tale om, den kæmpe rolle Lukaku spillede i truppen...
Selvfølgelig er Inter markant svækket i forhold til sidste sæson. Det er fint nok, at forsvaret består (eller... ser ud til at bestå), men man skal ligesom score mål for at vinde kampe, alt i mens Inzaghi´s noget mere offensive spillestil nok også skal pille ved de fornemme defensive statistikker under Conte.
Så nej, jeg er så absolut ikke sikker på, at Inter "uden problemer" snupper en plads i top fire. Som jeg ser det, er Juventus, Milan, Napoli og Atalanta alle bedre stillede, mens Roma heller ikke ser tosset ud.
Selvfølgelig er Inter markant svækket i forhold til sidste sæson. Det er fint nok, at forsvaret består (eller... ser ud til at bestå), men man skal ligesom score mål for at vinde kampe, alt i mens Inzaghi´s noget mere offensive spillestil nok også skal pille ved de fornemme defensive statistikker under Conte.
Så nej, jeg er så absolut ikke sikker på, at Inter "uden problemer" snupper en plads i top fire. Som jeg ser det, er Juventus, Milan, Napoli og Atalanta alle bedre stillede, mens Roma heller ikke ser tosset ud.
FC Internazionale - Stadio Giuseppe Meazza
Triplete Solo Noi
tors 19. aug 2021
Men de er jo erstattet i Dzeko og Dumfries. Jeg er med på, at de ikke holder samme niveau, men jeg ville være mere bekymret, hvis I skulle nøjes med resten af truppen uden de erstatninger. Hakan skal nok også gøre sit for at skabe chancer til Lautaro og Dzeko.
Simone Inzaghi kan uden problemer køre videre med samme setup - blot i en lidt svækket udgave. Markedet er heller ikke lukket endnu, så måske der kommer en bedre 9´er end Dzeko.
Simone Inzaghi kan uden problemer køre videre med samme setup - blot i en lidt svækket udgave. Markedet er heller ikke lukket endnu, så måske der kommer en bedre 9´er end Dzeko.