Jeg tror man skal forstå konteksten, mange Inter fans så frem til endnu et mesterskab og så er det nu engang en lidt tam fornemmelse at skulle kæmpe for at gå i top 4. Det er noget af en maveplasker, og ja Lukaku og Hakimi stod altså for næsten 50% af målene at postulere det ikke kommer til at få en markant betydning er mildest talt langt ude, Inter mister holdets to største profiler (af navn) men også de to store investeringer der løftede holdet til et andet niveau. Oveni mister man en motivator, en leder og holdspiller der gjorde alle omkring sig bedre og skabte en fantastisk stemning på holdet, Lukaku spillede en enorm rolle ikke blot på banen men også udenfor.
Hakan er ingen Eriksen så en sølle trøst. Ligesåvel som Dumfries ikke er halv den spiller Hakimi var og Dzeko kan knap og nok ses som 1/3 af Lukaku målt på sidste sæson, en gammel fodboldpensionist der scorede hvad var det 6-7mål.