Snak

Mere indhold efter annoncen
Ja man kan have lov til at håbe :)
Forza inter!!!!!!💙🖤 OB i dk 💙
Fedt.... Så behøver vi ty til tvivlsomme streams alligevel i de næste sæsoner.

Vi er nu 20 deltagere i Serie A managerspillet på Holdet.dk.

Alle bold.dk brugere med interesse for Serie A er velkomne:

Gruppenavn: Serie A for garvede bold.dk-brugere

Pass: bolddk
@Martinovic

Kan det passe at man kan benytte sig af TV2s streamingtjeneste hvis man har den store tv pakke, eller hentydede du til TV2Sport?
Juve per sempre! Kæmpe fan af Sergej Milinković-Savić
@ Promo

Det er rigtig nok, som du skriver. Jeg fandt faktisk ud af det forleden, at jeg med den store tv-pakke fra Stofa har adgang til TV2 Plays streamingtjeneste.
Fedt. Det må jeg lige huske.
Juve per sempre! Kæmpe fan af Sergej Milinković-Savić
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Det er også muligt at vælge TV2 Play hvis man har bland-selv fra YouSee.
Så er der endnu en tilsluttet til managerspillet.
Valgte også guld holdet - tror det kan holde motivationen lidt oppe fremfor de 3 udskiftninger.

Skønt med Calcio på tv2play til 2024!
@FD

Selvfølgelig er Lukaku et stort tab, men I får altså også en Hakan som i mine øjne godt kan stå for 20 mål/assists på jeres hold.

Dumfries er også et godt køb og derover ser man jo ofte andre spillere pludselig blomstrer op efter den alt dominerende stjerne er væk.
Rossonere siden 1988. Forza Milan per sempre!
Hvis man ønsker lidt optakt til sæsonen og andet om Serie A, så er der lige lavet en ny podcast "Baggios Pisk". De slutter vist også af med at snakke om Serie A managerspillet.
Jeg tror man skal forstå konteksten, mange Inter fans så frem til endnu et mesterskab og så er det nu engang en lidt tam fornemmelse at skulle kæmpe for at gå i top 4. Det er noget af en maveplasker, og ja Lukaku og Hakimi stod altså for næsten 50% af målene at postulere det ikke kommer til at få en markant betydning er mildest talt langt ude, Inter mister holdets to største profiler (af navn) men også de to store investeringer der løftede holdet til et andet niveau. Oveni mister man en motivator, en leder og holdspiller der gjorde alle omkring sig bedre og skabte en fantastisk stemning på holdet, Lukaku spillede en enorm rolle ikke blot på banen men også udenfor.

Hakan er ingen Eriksen så en sølle trøst. Ligesåvel som Dumfries ikke er halv den spiller Hakimi var og Dzeko kan knap og nok ses som 1/3 af Lukaku målt på sidste sæson, en gammel fodboldpensionist der scorede hvad var det 6-7mål.
Annonce