Bare for en god ordens skyld, så er tilgangen af Calhanoglu også noget jeg er meget positivt stemt over - om det så er som erstatning for Eriksen eller ej.
FC Internazionale - Stadio Giuseppe Meazza
Triplete Solo Noi
Det er en 100% teoretisk og subjektiv snak, så man må naturligvis synes og mene hvad man vil.Det har du selvfølgelig ret i. Jeg er i øvrigt også enig med dig i at Eriksen ikke blev købt ind til den rolle han endte med at udfylde. Han blev flyttet derned i forbindelse med omrokeringen på midten som netop var et resultat af at systemskiftet med Eriksen i trequartista-rollen ikke fungerede.
Læs hvad Caroe og Interforlivet skriver…
...hvilket et kig på statistikkerne også indikere, hvor især Hakimi og Lukaku spillede ret afgørende rolle i det chanceskabende spil.
De to største assistmager er nu væk. Man skal være blind hvis man ikke kan se det er et problem der er til at føle på.