Snak

Mere indhold efter annoncen
Vildt nok at Atalanta vinder den kamp over Torino. Torino var KLART bedst.
Kenny Dalglish had scouted the young star at Bordeaux, and requested the chairman Jack Walker to begin discussions with the player’s club. He refused, and famously said, “Why do you want to sign Zinedine Zidane when we have Tim Sherwood?”
Så ikke kampen men xG er meget lige 1,07 vs 0,93

16 mål i dagens 4 kampe til dem der stadig tror italiensk fodbold er kedeligt.

Foreløbig 3 mål i 4 kampe i La liga med en halvleg tilbage.
Det var da et vildt Torino performance og alligevel går de fra banen med 0 point. Længe siden, nogen hold har fået Atalanta løbe så meget baglæns som Juric formåede at gøre.

Janus, jeg spiller ikke med følelser, men havde det alligevel pænt ambivalent under kampen. Haha. Ciro er sikkert valg grundet de mange straffespark Lazio ofte får. Ville også have taget Kessie med, men der var ikke mere money tilbage.
Daje!
Det var da et vildt Torino performance og alligevel går de fra banen med 0 point. Længe siden, nogen hold har fået Atalanta løbe så meget baglæns som Juric formåede at gøre.
Heller ikke hver dag, at Palomino er bedste mand for Atalanta. Virkelig en flot Torino kamp og også med tanke på de sidste par kampe i Torino mellem de to hold.
Kenny Dalglish had scouted the young star at Bordeaux, and requested the chairman Jack Walker to begin discussions with the player’s club. He refused, and famously said, “Why do you want to sign Zinedine Zidane when we have Tim Sherwood?”
Juventus uden Ronaldo der angiveligt venter på tilbud fra andre klubber. Meldinger om at han er væk om få dage.
Noget af en overraskelse og 9 mio spildt i managerspillet.
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Medmindre han er med på hans tiltænkte rolle, så gør det mig ikke noget
la vecchia signora
Kan Juve få 30 mio Euro for ham og spare det samme i løn burde det også være muligt at hente en god erstatning.
Ja. All in på Haaland til toppen :). Så har man chiesa, Kulu, Berna og cuadrado til kanterne i første sæson.
la vecchia signora
@ilpol måske en ny målmand først hehe
Pazza Inter
Måske bare en markspiller ned i stedet for polakken. Det kan ikke blive dårligere
la vecchia signora
Annonce