En tendens vi nok lige så godt kan vende os til, nu hvor de italienske klubber, eller i hvert fald størstedelen af dem, valgte ikke at være med i ESL.
En ESL der vel at mærke allerede eksisterer, men hvor deltagerne udelukkende er de engelske topklubber og PSG.
En ESL der vel at mærke allerede eksisterer, men hvor deltagerne udelukkende er de engelske topklubber og PSG.
Non rispondo a quelli che odiano la Juve, perché il loro é solo un problema psicologico.
36 ★ ★ ★