Snak

Mere indhold efter annoncen
@Nerazzurri2011: Øh okay.
Correa er et stærkt køb, hvis han kan holde sig skadesfri. To rigtig flotte mål.
I denne weekend viser TV2 sølle to kampe fra Serie A på flow TV. To! Resten er stream, som man skal betale den fulde pris for. Imens er der fire kampe fra La Liga, og minsandten også en fra La Liga 2!!! Det er umådeligt trist at rettighederne er deres de næste tre år.
Men okay at have Immobile i dag på holdet.dk
Kenny Dalglish had scouted the young star at Bordeaux, and requested the chairman Jack Walker to begin discussions with the player’s club. He refused, and famously said, “Why do you want to sign Zinedine Zidane when we have Tim Sherwood?”
Okay, hvem havde set Bolognas ellers normalt porøse defensiv holde Atalanta fra fadet?
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Ja flot af dem og tage
Point med hjem
Forza inter!!!!!!💙🖤 OB i dk 💙
Kan man godt skifte spillere selvom man ikke brugte penge på det der manager spil på holdet.dk?

Skal have solgt Ronaldo. Han er endda min kaptajn. Tror sgu jeg jinxede den for jer Juve
https://c1.staticflickr.com/9/8599/16255269225_793dd48c0b.jpg
Du har 3 gratis udskiftninger.

Havde også CR7 som anfører. Valgte at hive Dzeko ind og gjorde Ciro til anfører i stedet.
Daje!
Juve maskinen er endnu ikke helt i gear......

Men de har jo ligaens suverænt bedste trup og klart bedste træner, så er bare et spørgsmål om hvor mange points de skal vinde ligaen med......
Rossonere siden 1988. Forza Milan per sempre!
Inter må have overtaget favoritrollen med Juves salg af Ronaldo.
Annonce