Snak

Mere indhold efter annoncen
Jeg er nu også godt underholdt.

Juventus spiller meget på resultatet, fordi de kan nøjes med et point.
Napoli bør skifte Milik ind. De vinder intet i luftrummet med de tre små i front.
Spænding er jo underholdning i sig selv.
“Der var andre der trak mer' end jeg”
OK 1. halvleg. Især af Napoli. Mangler målet. Ind med Milik og ud med en dværg
ACF Fiorentina & Leeds United FC
Av, Dybala skiftet ud i pausen. Han var også rigtig dårlig i første halvleg.
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Og ind med Bambi. Så starter Hollywood.

Juve virker uinspirerede. Underligt. Napoli kan godt hive den her hjem.
ACF Fiorentina & Leeds United FC
Ja juve pludselig uden to af profilerne ...
“Der var andre der trak mer' end jeg”
Sarri skal til at gøre noget, ellers får Napoli ikke scoret i den her kamp. De har kun været farlige et par gange.

Juventus har fuld kontrol.
Jo Foggy men Napoli har spillet.
“Der var andre der trak mer' end jeg”
Anden halvleg har været lidt en fuser. Der var mere gang i den i første halvleg. Napoli har næppe, hvad der skal til for at åbne Juves defensiv.
Annonce