@ Fox
Men som jeg også skrev tidligere, så er det ikke uvæsentligt at man medregner modstander ind i det her. Det er jo ikke fordi Lukaku og Hakimi kun præsterede mod svagere modstandere. Det er derfor, jeg ikke står og drager konklusioner (hverken den ene eller den anden vej), før der er spillet mere end to runder. Hvis nyindkøbene kan holde kadencen og/eller præstere mod de øvrige tophold, så begynder det at se godt ud. Kan de ikke, så ser det selvsagt ikke for prangende ud.
Giv den gas. Jeg er Interfan og fokuserer dermed selvfølgelig for klart det meste på Inter. Hvad der sker i jeres neck of the woods interesserer mig egentlig ikke så meget.
Man kan så sige at af de 51 mål/assists så har I på blot 2 kampe fundet de 6 svarende til over 10%
Men som jeg også skrev tidligere, så er det ikke uvæsentligt at man medregner modstander ind i det her. Det er jo ikke fordi Lukaku og Hakimi kun præsterede mod svagere modstandere. Det er derfor, jeg ikke står og drager konklusioner (hverken den ene eller den anden vej), før der er spillet mere end to runder. Hvis nyindkøbene kan holde kadencen og/eller præstere mod de øvrige tophold, så begynder det at se godt ud. Kan de ikke, så ser det selvsagt ikke for prangende ud.
Omvendt har vi mistet 25 mål/assists fra Hakan UDEN at erstatte ham - så ud fra din tese burde vi jo om nogen male fanden på væggen og mene Top 4 er meget meget usikker.
Giv den gas. Jeg er Interfan og fokuserer dermed selvfølgelig for klart det meste på Inter. Hvad der sker i jeres neck of the woods interesserer mig egentlig ikke så meget.
FC Internazionale - Stadio Giuseppe Meazza
Triplete Solo Noi