Tak, Rossoneri.
Det bliver et ungt forsvar hos Arsenal, så det bliver lidt spændende. Men hans alsidig er helt sikker en positiv egenskab udover, at vi har brug for en der defensivt kan en del. Så vidt jeg kan læse mig til, så er hans manglede offensive stats også et resultat af, at Bologna ikke ligefrem er et angrebsivrigt hold. Så jeg tænker også, at han måske kan ligge lidt på der.
Det bliver et ungt forsvar hos Arsenal, så det bliver lidt spændende. Men hans alsidig er helt sikker en positiv egenskab udover, at vi har brug for en der defensivt kan en del. Så vidt jeg kan læse mig til, så er hans manglede offensive stats også et resultat af, at Bologna ikke ligefrem er et angrebsivrigt hold. Så jeg tænker også, at han måske kan ligge lidt på der.
Arsenal FC