Snak

Mere indhold efter annoncen
Men 36 kampe i træk uden nederlag for Italien. Ny rekord. Det er værd at nævne.
Rekorden er flot, spillet post-EM knap så flot.
"Old Lull Bee"
Det er da irriterende med Muriel ude på ubestemt tid med en muskelskade. Det er noget af et slag for Atalantas muligheder for at kval til CL endsige mesterskabet.
Kenny Dalglish had scouted the young star at Bordeaux, and requested the chairman Jack Walker to begin discussions with the player’s club. He refused, and famously said, “Why do you want to sign Zinedine Zidane when we have Tim Sherwood?”
Det er ærgerligt for Atalanta og de har i forvejen Zapata ude.
Szczesny; De Sciglio, Bonucci, Chiellini, Pellegrini; McKennie, Locatelli, Rabiot; Kulusevski, Morata, Bernardeschi

Det ser svært ud for Juventus. Længe siden jeg har set tyndere start 11´er.
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Mon ikke de vinder alligevel?
FC Internazionale - Stadio Giuseppe Meazza Triplete Solo Noi
Du mener nu hvor de spillede empoliaf brættet :)?
la vecchia signora
Juve plejer jo at have et godt tag på Napoli, selv om spillet eller chancerne ikke et til 3 point….
Ja, og de plejer også at have et godt tag på Empoli…
la vecchia signora
Kæmpefejl af Manolas 0-1 ud af ingenting. Men godt sat ind af Morata.
Annonce