Snak

Mere indhold efter annoncen
Jeg ingenlunde tilhænger af Juventus - men der var da klart straffe til Bonucci. Romagnoli planter en albue direkte i baghovedet på ham.
FC Internazionale - Stadio Giuseppe Meazza Triplete Solo Noi
Man kan dømme mange flere straffespark efter hjørne i så fald. Det sker ofte at der kommer arme og albuer flyvende i de situationer. Der var dog heller ingen der brokkede sig.
Sempre Milan.
Det er vel ikke mere legalt at plante en albue i nakken på en modstander fordi der sker i forbindelse med et hjørnespark?
Præcis. I mine øjne ligner det en klokkeklar og i øvrigt overlagt forseelse - og i øvrigt heller ikke noget man ser ved hvert hjørnespark.
FC Internazionale - Stadio Giuseppe Meazza Triplete Solo Noi
Jeg kan stadig ikke finde ud af, hvad Saelemaekers er for en spiller. Han er den eneste på Milans hold, hvor jeg er i tvivl om, hvad det er han bringer. Men jeg tænker, at han er stabil og måske lidt gode til det hele?
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Middelmådig stabil. Han er med for at holde bredden i banen.
pis med Kjær
Atletico. Dortmund. Atalanta. https://www.youtube.com/watch?v=9qo_3zSQD90&ab_channel=SVMM (Ilicic)
Det er helt i orden at spille videre, når Bambi ligger og vrider sig.
FC Internazionale - Stadio Giuseppe Meazza Triplete Solo Noi
Saelemaekers har været rigtig god i perioder vil jeg mene. Specielt i den periode hvor AC førte sidste år. Da der var fysisk overskud over hele linien og de spillede deres hyper intense spil. Men han er meget allround som type, lidt af det hele.

Men håbløs i dag.
Atletico. Dortmund. Atalanta. https://www.youtube.com/watch?v=9qo_3zSQD90&ab_channel=SVMM (Ilicic)
Jeg mener Saelemaekers skal være mere end glad for at have fået så mange kampe for selveste AC Milan.

Han har i bund og grund slet ikke niveau til sådan en klub.
Annonce