Man kan dømme mange flere straffespark efter hjørne i så fald. Det sker ofte at der kommer arme og albuer flyvende i de situationer. Der var dog heller ingen der brokkede sig.
Jeg kan stadig ikke finde ud af, hvad Saelemaekers er for en spiller. Han er den eneste på Milans hold, hvor jeg er i tvivl om, hvad det er han bringer. Men jeg tænker, at han er stabil og måske lidt gode til det hele?
Saelemaekers har været rigtig god i perioder vil jeg mene. Specielt i den periode hvor AC førte sidste år. Da der var fysisk overskud over hele linien og de spillede deres hyper intense spil. Men han er meget allround som type, lidt af det hele.