Snak

Mere indhold efter annoncen
Saelemakers har virkelig været dårlig idag - ligesom han iøvrigt var mod Liverpool.

Normalt er han dog ganske stabil, men det er vigtigt at forstå hans rolle, hvilket primært er at skabe balance på holdet. Theo har frihed til at angribe, når som helst og vi spiller med en angriber som venstre wing, så venstre side er fuldt ud attack, mens højre side er fokus på der defensive - man ser da ikke sjældent Calabria med fremme og afslutte, men man ser ham ikke i overlap efter overlap - som udgangspunkt er enten Calabria eller Saelemakers altid lidt tilbage - tæt på den linje de to CBs holder.

Balancen er dog helt væk igen idag - både fordi Saelemakers er lige til at lukke op og skide i, mens også fordi Kessie spiller svagt igen idag.

Det bliver svært at true Juventus ordentlig uden både Zlatan og Giroud.
Rossonere siden 1988. Forza Milan per sempre!
En strakt arm i ansigtet af Rebic. Endnu et straffe, hvis Janus og hollænderen kunne bestemme dommerlinjen.
Pedro Erobreren
Er vi enige i, at der er en inherent forskel i at rammer modstanderen i ansigtet med armen og målrettet at flyve i ryggen på en modstander, og plante albuen i nakken?

Jeg ved godt, det kan være svært med nuancer, men det er okay at forsøge alligevel.
FC Internazionale - Stadio Giuseppe Meazza Triplete Solo Noi
Begge episoder er forseelser, nærstuderer man dommerloven.

Lykkeligvis er de færreste dommere regelryttere, som nogle fans er.
Pedro Erobreren
Igen, der er en forskel i at rammer en modstander i ansigtet med en arm og så at flyve ind bagfra, for at plante en albue i nakken på en modstander.

Nuancer.
FC Internazionale - Stadio Giuseppe Meazza Triplete Solo Noi
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Forseelser begge to vel?
Jo, men heldigvis er de færreste dommere regelryttere...
FC Internazionale - Stadio Giuseppe Meazza Triplete Solo Noi
Sikkert.
Fint, hvis Juves pindsvine taktik i anden halvleg ikke bærer frugt. Pinligt at se et storhold stå så langt tilbage på egen bane i det meste af en halvleg.
Rossonere siden 1988. Forza Milan per sempre!
Tænker mere den hører til i vores tråd, Fox.

Juve spiller som forventet, fordi de er foran og har fået den sæsonstart, som de har.
Annonce