Snak

Mere indhold efter annoncen
Stærk start af Fiorentina - Inter kan takke Handanovic for de ikke er bagud.
Rossonere siden 1988. Forza Milan per sempre!
Fiorentina spiller virkelig godt men det lignede godt nok et frispark på Skiniar.
Skal man være Inter-supporter for at tænke at der er frispark til Skriniar?
Som Milan fan vil jeg gerne medgive der kunne/skulle dømmes frispark
Fin tænding.
Atletico. Dortmund. Atalanta. https://www.youtube.com/watch?v=9qo_3zSQD90&ab_channel=SVMM (Ilicic)
Mere indhold efter annoncen
Annonce
´Kunne´? Gonzalez har ikke en jordisk chance i den duel, og bliver i stedet for belønnet med et mål for at skubbe Skriniar i ryggen.
La prende Vecino.
Frispark ja… klar og åbenlys fejl nok ikke. Det er vel det er gældende med den nye VAR linje.
OC rettede det efterfølgende
Klart frispark i opspillet, efter min mening.

Føringen som helhed kan der dog ikke indvendes noget imod - Fiorentina har været klart bedst.
Rossonere siden 1988. Forza Milan per sempre!
Biraghi heldig med det var udenfor feltet.
Annonce