Snak

Mere indhold efter annoncen
Ja, men han bør vel stadigvæk få gult? Eller kan VAR ikke dømme det i sådan en situation?
Rossonere siden 1988. Forza Milan per sempre!
Nej ikke når forseelsen ikke blev dømt.
Ja, men han bør vel stadigvæk få gult? Eller kan VAR ikke dømme det i sådan en situation?


Fabbri kan vel bare åbne øjnene, men det har han vist ikke forstået endnu.
La prende Vecino.
Nej, han kan kun give gult hvis det blev omstødt til straffe. Eller hvis han ser den frisser i første omgang, som han nok burde have gjort.
Atletico. Dortmund. Atalanta. https://www.youtube.com/watch?v=9qo_3zSQD90&ab_channel=SVMM (Ilicic)
Godt nok kyniske Inter.
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Mon Dzeko lige så at han var på vej til at blive skiftet ud….
Så fin spilning til Barella inden udligningen og så er han jo klasse i feltet
Håbløst dommerarbejde.
Selv fra bagerste række burde man kunne se det frispark Bastoni laver. Torskedumt af Gonzalez dog. Der røg muligheden for point
Rødt kan nemt forsvares. Dommeren har allerede givet ham det første gule kort, så skal han ikke begynde at klappe ad ham bagefter. Der skulle naturligvis også have været gult til Bastoni, men det dømmer dommeren af mystiske årsager ikke.
Sempre Milan.
Fremragende 1. halvleg af Fiorentina, og så viser Inter ellers bare klassen i 2. halvleg.

Jeg tror virkelig det bliver svært at vriste Scudettoen fra os i denne sæson.
Annonce