@Ole K:
Det er måske en smule tidligt i sæson
Det er det da helt sikkert - deraf min brug af verbet "tro";)
For mig handler det om at Inter i denne sæson ser ud til ikke bare at fortsætte hvor de slap men rent faktisk at bygge på. 18 mål i 5 kampe er ikke set siden 1960/1961. Samtidig er der kommet større bredde i truppen særligt i angrebet og på wingbacks hvilket jeg ser som en kæmpe styrke sammenlignet med hvad man havde at gøre med sidste år. Og ja, man har mistet sine to største stjerner, men jeg
tror det er en blessing in disguise fordi det gør at det nu er holdet der er stjernen.
For mig at se er det kun Juventus der kan nærme sig Inter rent kvalitetsmæssigt målt på en sammenholdning af spillertruppen og trænerbænken. Og jo længere de har tænkt sig at sejle rundt, jo mindre chance bliver der altså for at vristen titlen ud af Inters hænder. Det tror jeg i hvert fald.