Snak

Mere indhold efter annoncen
Hva? Mesterskab ?

Iflg Sarri har det aldrig været et tema, men derimod var målet at slå Napolis egen pointrekord..
Hehe, du er om ikke andet konsekvent i dit Sarri-had. Jeg er fan.

Hvis nu, og det er et stort HVIS, at Inter skulle tage point mod Juventus på lørdag, så bliver det vel, som Flying også antyder, et Artemio Franchi, der kræver at Viola lægger sig ned mod Napoli? Torino har mere eller mindre smidt deres spinkle chance for at kvalificere sig til EL, så de er vel heller ikke just topmotiverede for at hjælpe Juventus, hvorfor man må formode, at Napoli får let spil mod dem.
@Duck:
Hvis nu, og det er et stort HVIS, at Inter skulle tage point mod Juventus på lørdag, så bliver det vel, som Flying også antyder, et Artemio Franchi, der kræver at Viola lægger sig ned mod Napoli? Torino har mere eller mindre smidt deres spinkle chance for at kvalificere sig til EL, så de er vel heller ikke just topmotiverede for at hjælpe Juventus, hvorfor man må formode, at Napoli får let spil mod dem.
Du glemmer altså lige Fiorentinas egne chancer for at kvalificere sig til EL. Mon ikke de trods alt vejer tungere end ønsket om at ødelægge Juventus´ guldchancer? Det tror jeg. Dog er jeg enig med dig - og andre - i at Juventus står med dårligere kort på hånden end Napoli her inden de sidste 4 runder baseret på kampprogrammet.
Jeg snakker om fansene på tribunerne - ikke spillerne. Fansene vil helt sikkert hellere se, at de hjælper Napoli til at tage mesterskabet fra Juventus, end at de selv kvalificerer sig til EL. Men det er selvfølgelig altsammen blot teori, personligt tror jeg, at Juventus strammer balderne og tager fem sejre i træk inkl. Coppa-finalen. Men håbet er lysegrønt.
Du glemmer altså lige Fiorentinas egne chancer for at kvalificere sig til EL. Mon ikke de trods alt vejer tungere end ønsket om at ødelægge Juventus´ guldchancer? Det tror jeg. Dog er jeg enig med dig - og andre - i at Juventus står med dårligere kort på hånden end Napoli her inden de sidste 4 runder baseret på kampprogrammet.

Jeg tror ikke, du skal undervurdere Viola´s had til Juventus - den er på sin vis mere passioneret end Inters.
FC Internazionale - Stadio Giuseppe Meazza Triplete Solo Noi
Mere indhold efter annoncen
Annonce
@ Duck

Jeg hader nu ikke Sarri. Men jeg foragter mentaliteten med det nonsens og vrøvl man har skullet lægge øre til hans side. Tror det var efter et fuck up mod Chievo at Sarri snakkede pointrekorder som målsætningen.. Så giver det jo enorm god mening at sylte alle andre turneringer for en parametrevis målsætning.

Har sjældent hørt noget værre ævl. Trænervis er han ekstremt dygtig. Det gør sig også gældende for fx Simone Inzaghi. Dygtig træner mens hans evindelige offerrolle omkring VAR-regler er tabermentalitet, når man er fuldstændig klar over hvordan systemet blir brugt.

Diaconale er vel undskyldt. Det er svært at høre noget når man konstant skriger eder ud gennem megafonen.
@Duck:
Jeg snakker om fansene på tribunerne - ikke spillerne. Fansene vil helt sikkert hellere se, at de hjælper Napoli til at tage mesterskabet fra Juventus, end at de selv kvalificerer sig til EL. Men det er selvfølgelig altsammen blot teori, personligt tror jeg, at Juventus strammer balderne og tager fem sejre i træk inkl. Coppa-finalen. Men håbet er lysegrønt.
Arh på den måde. Beklager, så misforstod jeg dig. Du skal nok have ret i at deres fans ikke har noget imod et nederlag, hvis det skulle betyde, at guldet så havner sydpå i år.

Jeg er i øvrigt også tilbøjelig til at være enig med dig i at det vil ligne Juventus utrolig meget at stramme balderne og køre den sikkert hjem. Dog har de os på lørdag, og den kamp nægter jeg simpelthen at tro, de vinder. Men jeg forventer dog stadig at de ender som mestre, og at det bliver deres rutine (og Napolis mangel på samme) der bliver udslagsgivende.
@FD: Jeg ved det godt, FD. Men med tanke på hvor mange penges forskel der er på EL-gruppespil og ingen europæisk fodbold har jeg bare mere end svært ved at forestille mig, at klubben skulle prioritere Napoli-mesterskab højere end EL-plads.

Men altså som jeg også skriver til Duck: Taler vi blot om tilskuerne, er jeg enig i påstanden om at mange af dem sikkert håber på et nederlag.
Men, det er desværre set før i Italiensk hold, at et hold har lagt sig ned, for at rivalen ikke skulle vinde mesterskabet.
Daje!
Ja, desværre og desværre...

Fiorentina virker mentalt færdige med sæsonen - så jeg forventer nu, at Napoli ikke får helt så svært, som de ville have gjort tidligere på sæsonen.
FC Internazionale - Stadio Giuseppe Meazza Triplete Solo Noi
Annonce