Snak

Mere indhold efter annoncen
Det er jo helt VILDT så meget dommerhjælp Juve altid får.
Jeg ved ikke, om det er dommerhjælp, hvis han vurderer, at Vecino bevidst stempler ham.
Hmmm hårdt dømt
https://c1.staticflickr.com/9/8599/16255269225_793dd48c0b.jpg
Føj hvor klamt.
Forza Napoli Sempre!
Orsato i nøddeskal. Han kan overhovedet ikke holde hovedet koldt i de store kampe.
Daje!
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Må dommeren overhovedet det? Ifølge reglerne, må han bruge VAR til at tjekke op på et givet rødt kort - men må han også godt kigge efter, om der skulle have været rødt?
FC Internazionale - Stadio Giuseppe Meazza Triplete Solo Noi
Juve får helt skkkert et tyndt rødt kort snart
https://c1.staticflickr.com/9/8599/16255269225_793dd48c0b.jpg
Det er juve, så nej det gør de ikke.
Det er sket før i serie a, hvor gult er blevet omstødt til rødt efter VAR. Så jeg gætter på, de godt må. Det vil også være latterligt, hvis dommerne med VAR ikke kan frikende eller idømme et rødt kort.
Daje!
Den var nu også ganske grim.
Annonce