Snak

Mere indhold efter annoncen
Havde den præcis samme tanke Foggy.
We know what we are
Ikke så smart at pille Icardi ud. Det fjernede det første pres på Juve. Derefter kunne de gå all-in fremad. Og indskifteren Santon har ikke været heldig.
ACF Fiorentina & Leeds United FC
Der er stadig kampen i Rom, så Napoli har da noget håb endnu.
Kæmpe chance Perisic. Den skal han gøre mere ved.
Hahaha, hvor er det vildt!!!
***Fino Alla Fine***
Mere indhold efter annoncen
Annonce
hvordan bliver Pjanic ikke smidt ud?

det er så klamt
Napoli
Fair nok Juve vandt kampen, det gør for en stund livet bedre for Roma i kampen om 3./4. pladsen. Men, jeg kan slet ikke se, hvordan Pjanic undgår rødt der. Den er da så tydeligt...
Daje!
Ja, Pjanic skulle være vist ud.

I øvrigt dejligt interview med Allegri i aftermatch interview. Han blir så irriteret at hans pande begynder at glinse. Spalletti står lidt længere væk og blir nødt til at tysse på Allegri fordi han ikke kan høre studieværten til en anden tv-station.

Allegri skal vel en tur på tribunen til næste kamp? Han var da et godt stykke udenfor det tekniske felt ifbm 3-2 scoringen.
Forstår dog ikke præmissen i at nederlaget er Orsatos skyld. Så dæk dog op de sidste 5 min.
https://www.football-italia.net/120632/maran-sacked-chievo

Holdt næsten fire sæsoner. Ikke så tit det sker i en mindre klub.

Jeg håber dog, at Chievo tager turen ned. Så kan de spille derby mod Verona i Serie B.
Annonce