Ikke så smart at pille Icardi ud. Det fjernede det første pres på Juve. Derefter kunne de gå all-in fremad. Og indskifteren Santon har ikke været heldig.
Fair nok Juve vandt kampen, det gør for en stund livet bedre for Roma i kampen om 3./4. pladsen. Men, jeg kan slet ikke se, hvordan Pjanic undgår rødt der. Den er da så tydeligt...
I øvrigt dejligt interview med Allegri i aftermatch interview. Han blir så irriteret at hans pande begynder at glinse. Spalletti står lidt længere væk og blir nødt til at tysse på Allegri fordi han ikke kan høre studieværten til en anden tv-station.
Allegri skal vel en tur på tribunen til næste kamp? Han var da et godt stykke udenfor det tekniske felt ifbm 3-2 scoringen.