Jeg vil så også sige at jeg kun husker en anden indsats med 10 mand på banen, der kan rivalisere den Inter leverede i går (Chelseas mod Barcelona, måske lidt farvet), men de spillede fandme flot og med masser af hjerte, det var virkelig synd for dem de ikke fik point ud af det. Napoli spillerne virker lidt opgivende.
We know what we are