Hold nu kæft det var lækre detaljer der. Ærgeligt SMS ikke fik sin anden scoring, for den havde sgu været smuk.
Juve per sempre!
Kæmpe fan af Sergej Milinković-Savić
Der må være sket en fejl. Det er i hvert ikke Lo stile Inter ifølge OC.
Det korte svar er ja, OC. Undskyldningerne og beskyldninger om alt mellem himmel og jord står i kø når Inter dummer sig, og sådan har det været så længe jeg kan huske tilbage. Det er selvfølgelig også nemmere end at kigge ind af.
Tillykke med CL til Roma og Lazio
Det ene udelukker ikke det andet.
Nogle giver Santon skylden. Andre giver dommeren skylden, og så er der dem der både giver Santon og dommeren skylden. Men det ved du selvfølgelig også godt, da du færdes på tossecentralen forzainterforums, hvor alle slags findes.