Snak

Mere indhold efter annoncen
Jeg glæder mig til pressemødet dagen efter Mancini har fået at vide, at han altså ikke må stille med Yaya Toure.
La prende Vecino.
Mancini vil vel næsten være et taktisk unikum ift de retræte medarbejdere som agere landstræner i disse dage. Angriberne kan stille og roligt forberede sig på at blive syndebukke når Italien taber en kamp. Mancini Classic.

Tak til Acheron. Har også set Jonas Schwartz´ Tweet nu. Nu du er igang med at bonde med Jonas Schwartz, kan du også lige bede dem om at købe rettighederne til Serie A fra 18-21. Pft.
Det blir en spændende Serie A-søndag.

Startende fra Dacia Arena i Udine med kriseramte Udinese, der forsøger at undgå nedrykning, som tager imod Inter som jagter sæsonmålet: CL-kval.

Udinese har været i frit fald længe. Hvad angår Tudor, ny træner i Udinese, kan jeg læse mig frem til at han er en hårdfør motivator snarere end en taktisk begavelse. Måske det de har brug for lige pt.

Perisic og Icardi dog i strålende form. Svært at se dem smide point selvom den centrale midtbane fremstår meget kombinationsorienteret med både Gagliardini og Vecino ude. Inter skal have 3pts i CL-ræset.

Jens Stryger med fra start, kl12:30.
Udinese skal næsten have point idag hvis de vil undgå sådan rigtigt at bide negle i de sidste 2 kampe. Bliver spændende at se om Tudor kan tilføre noget der minder om gejst for det har godt nok været et slapt Udinese hold i mange måneder efterhånden.
https://c1.staticflickr.com/9/8599/16255269225_793dd48c0b.jpg
At indkassere på dødbolde er ihvertfald ikke vejen frem for et kriseramt mandskab.

Nu kan Inter give dem med kontrakniven den resterende del af kampen.
Mere indhold efter annoncen
Annonce
De første 20. mindede om nedsablingen af Sampdoria. Men, Udinese er ved at få bedre fat i tingene.

Edit: det kan vist godt ende med samme cifre igen.
Daje!
Ja, der er ingen hjælp at hente for Lazio. De må selv gøre det færdigt. 3-0 til Inter.
Ja men det var nok også naivt at tro Udinese kunne gøre noget idag da de er så ringe for tiden. Det eneste irreterende lige nu er klamme Icardi der kan snuppe topscorer titlen fra Ciro.

Lazio må gøre arbejdet færdigt selv og det er også fint nok. Tror på sejr idag og så håber jeg Crotone ikke har noget at spille for i næste runde.
https://c1.staticflickr.com/9/8599/16255269225_793dd48c0b.jpg
En evt finale i sidste runde i Rom. Den kamp tør jeg ikke se.
Tudor effekten..
Annonce