Forventeligt at Caicedo starter inde i fraværet af Immobile. Tror jeg havde valgt en anden variant hvor man fik plads til Felipe Anderson fra start som er in form.
Edit: det er med at nyde SMS. Han kan meget vel være fortid i ligaen efter denne sæson. Der er flueben sat alle steder ved Mourinhos præferencer.
Edit2: Der skal nok også sidde en ton scouts og agenter, overvågende Musa Barrow som effektivt har vippet Cornelius langt væk fra spilletid i Bergamo.
Edit: det er med at nyde SMS. Han kan meget vel være fortid i ligaen efter denne sæson. Der er flueben sat alle steder ved Mourinhos præferencer.
Edit2: Der skal nok også sidde en ton scouts og agenter, overvågende Musa Barrow som effektivt har vippet Cornelius langt væk fra spilletid i Bergamo.