Snak

Mere indhold efter annoncen
Er den ikke ret subjektiv den liste?

Der står eksempelvis ikke noget om det fejlagtige straffespark til Higuain i 31. runde mod Benevento.
Pudsigt nok går den også kun til runde 34, sølvpapirshat eller ej.

Den liste er ikke fem potter pis værd. Men hey, whatever gets you off.
FC Internazionale - Stadio Giuseppe Meazza Triplete Solo Noi
Arh.. det giver bedre mening af, hvorfor der er hul i Romas pengekasse. Forhånbeligt får vi også købt os til 2 styks straffe mod Juve.
Daje!
Selvsamme bruger har så vidt jeg husker op til flere gange affejet validiteten af sådanne lister i foregående diskussioner.

Nu har man så, som en anden 5-årig, lige lært et nyt buzzord i form af "sølvpapirshat", og det skal så hyles i vilden sky til kampen mod vindmøllerne endelig bliver vundet.

Infantilt, men ikke overraskende.
La prende Vecino.
Fandt en anden liste, som er t.o.m. 36. runde:

http://www.superscommesse.it/notizie/errori_arbitrali__la_classifica_senza_sviste-2281.html

Ifølge denne liste er Juve dén klub,
der har høstet mest fordel af dommerfejl.

På med hatten, Gusten :-)
ACF Fiorentina & Leeds United FC
Mere indhold efter annoncen
Annonce
@FD

Det hænger pudsigt nok sammen med at artiklen er fra d. 24/4-2018. Altså lige efter 34. spillerunde. Sølvpapirshatten skal vist løsnes en tand.
Non rispondo a quelli che odiano la Juve, perché il loro é solo un problema psicologico. 36 ★ ★ ★
@Foggy

Den slags er altid subjektivt, da det meste er skøn.
Non rispondo a quelli che odiano la Juve, perché il loro é solo un problema psicologico. 36 ★ ★ ★
Det hænger pudsigt nok sammen med at artiklen er fra d. 24/4-2018. Altså lige efter 34. spillerunde. Sølvpapirshatten skal vist løsnes en tand.

Haha! OC har ret - du har lige lært et nyt ord. Det er lidt sødt.

Det har da intet med sølvpapirshatten at gøre, at påpege, listen ikke er fem potter pis værd, når nu den ikke tager alle kampe med - og da især når én af de af din liste ikke-medtagne kampe agerede kulisse til én af de mest skandaløse dommerpræstationer i indeværende sæson.

Vel at mærke til Juventus´ fordel.

Det har heller intet med sølvpapirshatten at gøre, at du enten er for doven eller for meget i gang med dine evindelige forsøg på at lege spindoktor, til at finde en liste á la den, Magnifico fandt til dig. En liste hvor for det første alle opgør indgår og som desuden er up to date.

ADVARSEL: Går man til den med Juventusbrillerne limet fast på næsen, kan det være forstyrrende læsning.

Slutteligt er det selvfølgelig enormt flot, du kaster om dig med for dig nye ord som "sølvpapirshat" - kudos! Men når nu hele dit sølvpapirshatnarrativ stammer fra den sidste Derby d´Italia, hvorfor dit oprindelige indlæg her i tråden også kun kan læses i det lys, er det selvfølgelig mere end bare almindelig fjollet at diske op med én eller anden mangelfuld liste (fra Calciomercato... kom nu lige...), hvor kampen, hele din diatribe stammer fra, ikke engang indgår.

Du er, helt oprigtigt, bedre end det her.
FC Internazionale - Stadio Giuseppe Meazza Triplete Solo Noi
Selvfølgelig har det noget med sølvpapirshat at gøre, når du insinuere at der skulle være noget fordækt i at listen kun går til og med runde 34. Pointen er, at det er vintage Inter-fans at affeje alt der går imod jeres narrativ om at Juventus vinder grundet dommerhjælp.

Listen Mag bragte er fint detaljeret. Så fin at man allerede ved gennemlæsning af episoder fra Juventus-Bologna må tage sig til hovedet over at Rugani - ifølge listen - skulle have haft rødt kort. Det er omtrent lige så dumt, som at kalde Inter-Juventus kampen for den mest skandaløse i indeværende sæson.

Men igen, det er vintage Inter. De evige ofre, fans såvel som klub.
Non rispondo a quelli che odiano la Juve, perché il loro é solo un problema psicologico. 36 ★ ★ ★
Apropos sølvpapirshat... Hvor insinuerer jeg, der skulle være noget fordækt over det? Jeg skriver, din liste ikke er fem potter pis værd. Det er det eneste. Måske du lige skulle tage din sølvpapirshat af og ikke tolke alt for meget.

Pointen er, at det er vintage Inter-fans at affeje alt der går imod jeres narrativ om at Juventus vinder grundet dommerhjælp.

Lad nu være med at gøre dig selv dummere, end du egentlig er. Der er milevidt til forskel mellem "Juventus vinder grundet dommerhjælp" til "Juventus havde dommeren i allerhøjeste grad med sig i kampen mod Inter".

Det sidste er der nemlig ikke meget tvivl om.

I hvert fald ikke blandt de mere saglige calcio-fans her på siden.

"At have dommeren med sig i afgørende situationer i én kamp" er dog ikke det samme som "kontinuerligt og systematiseret dommerhjælp til Juventus".

Og du understreger det jo fint selv. Du kommer med én eller anden ligegyldig, ufyldestgørende liste, der ikke indeholder Inter-Juventus, og bruger det som én eller anden begrundelse for, at Inter-fansene overreagerer når det kommer til den "hjælp", Juventus fik i netop den kamp. Det holder jo ikke en tøddel.

Men igen, det er vintage Inter. De evige ofre, fans såvel som klub.

Og det her er vintage Gustenvarius. Masser af tom bulder og ingen indhold overhovedet. Det er utroligt, at du, efter hvad? Ti, tolv år på siden, stadigvæk har dit første saglige indlæg, der ikke er skrevet i Juventus-tråden, til gode. Desuden er du, som sædvanligt, cirka lige så yndefuld i sejrens sødme, som man er kommet til at forvente fra dig.

Det er ærligt talt lidt pinligt for dig.
FC Internazionale - Stadio Giuseppe Meazza Triplete Solo Noi
Annonce