Snak

Mere indhold efter annoncen
"Hvor insinuerer jeg, der skulle være noget fordækt over det?"

I din første sætning i nævnte indlæg.

"Og du understreger det jo fint selv. Du kommer med én eller anden ligegyldig, ufyldestgørende liste, der ikke indeholder Inter-Juventus, og bruger det som én eller anden begrundelse for, at Inter-fansene overreagerer når det kommer til den "hjælp", Juventus fik i netop den kamp. Det holder jo ikke en tøddel."

Den kamp ændrer ikke det store i det samlede billede. Der var tale om én enkelt dommerkendelse der var klart fejlagtig, ellers var der ikke noget at bebrejde dommeren for. Men som nævnt, så giver det Inter-lejren muligheden for at kaste offerkortet, som så ofte før.

"Og det her er vintage Gustenvarius. Masser af tom bulder og ingen indhold overhovedet. Det er utroligt, at du, efter hvad? Ti, tolv år på siden, stadigvæk har dit første saglige indlæg, der ikke er skrevet i Juventus-tråden, til gode. Desuden er du, som sædvanligt, cirka lige så yndefuld i sejrens sødme, som man er kommet til at forvente fra dig.

Det er ærligt talt lidt pinligt for dig."


Blah blah blah.
Non rispondo a quelli che odiano la Juve, perché il loro é solo un problema psicologico. 36 ★ ★ ★
Så... "Pudsigt nok går den også kun til runde 34" = "insinuerer der er noget fordækt".

Okay.

Det er vist ikke mig, der har sølvpapirshatten på.

Den kamp ændrer ikke det store i det samlede billede.

Det gør det jo vis á vis Magnifico´s noget mere udførlige liste. Men fuck nu det samlede billede. Hele dit sølvpapirshat narrativ stammer fra én og kun én kamp; den sidste d´Italia. Du ævlede ikke om det før den kamp, hvorfor dine svage forsøg på at vinkle det til "det store billede" fremstår fjollede - og da især når "det store billede", du så febrilsk hentyder til, ikke tilnærmelsesvis kan underbygges af din aldeles ubrugelige liste.

Du vil belyse, at Interfansene, som brokker sig over den "hjælp", Juventus fik fra dommeren i kampen mod Juventus, ser spøgelser, ved hjælp af en liste, hvor den pågældende kamp ikke indgår.

Det er dumt.

Det er usagligt.

Det er indholdsløst.

Og det er typisk for dig og din ageren her på sitet, så snart du bevæger dig ud af de trygge rammer i Juventus-tråden.
FC Internazionale - Stadio Giuseppe Meazza Triplete Solo Noi
Endnu en omgang vrøvl, ak ja.

Nej, det stammer ikke fra en kamp. Det er et helt generelt billede af jeres ageren lige så snart der er en smule modgang. Sådan er det nu, og sådan har det altid været. Den kamp bragte det bare endnu en gang frem i lyset.

Og nej, Inter-Juventus kampen ændrer ikke det store på en sådan liste, da der kun var en reel fejlkendelse i den kamp.

“Du vil belyse, at Interfansene, som brokker sig over den "hjælp", Juventus fik fra dommeren i kampen mod Juventus, ser spøgelser, ved hjælp af en liste, hvor den pågældende kamp ikke indgår.”

Forkert igen. Jeg vil belyse at Juventus ikke vinder grundet dommerhjælp, som enkelte brugere efter kampen hentydede til. Den liste havde intet med Derbyet at gøre og blev heller ikke fremlagt sådan. Apropos spøgelser.


Non rispondo a quelli che odiano la Juve, perché il loro é solo un problema psicologico. 36 ★ ★ ★
Jeg vil belyse at Juventus ikke vinder grundet dommerhjælp, som enkelte brugere efter kampen hentydede til.

Kære Gusten. Jeg respekterer dit motiv: Ingen ønsker, at en ens klub beskyldes for dommerhjælp. Men med al respekt, så skulle du nok have fundet en pålidelig liste, der belyste dette ved at inkludere alle spillede kampe og dermed også kampen mellem Inter og Juve. Ellers lukker du jo aldrig munden på enkelte brugere.
ACF Fiorentina & Leeds United FC
Det skulle lige være mig der havde kommet herind med de der links :)

Ser ud til Lazio Inter kampen bliver det drama jeg gerne havde undgået. Nu håber jeg ikke vi får en til giacomelli oplevelese..
https://c1.staticflickr.com/9/8599/16255269225_793dd48c0b.jpg
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Det er et helt generelt billede af jeres ageren lige så snart der er en smule modgang.

Det er jo direkte noget ævl. Så simpelt som det. I Intertråden kigges der endog meget indad når sæsonen nok en gang fuckes op. Der er ingen brugere derinde, der peger fingre ad andre end os selv, når vi spiller uafgjort mod Crotone, laver en lorte aftale med Valencia om Cancelo eller skifter Éder ind i stedet for Icardi med tredive minutter igen. Når der så sker eklatante dommerfejl, som i kampen mod jer, reageres der selvsagt på det. Du skal dog ikke meget langt tilbage i denne tråd for at finde ud af, at det ikke kun er Interfans der undrede sig over dommerens dispositioner i den kamp.

Uanset hvor meget du forsøger at vinkle det til, at Interfans brokker sig over det samlede billede, så kan det jo påvises, det ikke er tilfældet.

Den kamp bragte det bare endnu en gang frem i lyset.

Åh ja, fordi den kamp var jo den eneste gang, der har været "en smule modgang" her i sæsonen...

Tag dig nu sammen.

Jeg vil belyse at Juventus ikke vinder grundet dommerhjælp, som enkelte brugere efter kampen hentydede til. Den liste havde intet med Derbyet at gøre og blev heller ikke fremlagt sådan.

Vrøvl. Du linker til en ufyldestgørende liste (af Calciomercato... altså, kom nu lige), referer til det sølvpapirshat narrativ, du har kørt siden d´Italia, og har sidenhen forsøgt dig med en omgang patetisk backcrawl, vi ikke har set her på sitet, siden de glade BIF-dage.

Desuden vandt Juventus også den kamp i allerhøjeste grad på grund af dommeren. Du kalder det "hjælp", jeg kalder det enormt uheldigt arbejde. Så det er vel ikke underligt, at "enkelte brugere [...] hentydede til" at Juventus vinder grundet dommerhjælp.

Når nu det også skete.

Der har jo ikke været et gennemgående narrativ her på sitet, hvor der konstrueres én eller anden idé om, at Juventus nok en gang køber sig til dommerpræstationerne. Der var enormt meget fortjent kritik på dommeren efter kampen (igen, ikke kun fra Interfans), men foruden én eller to brugere, bliver det jo ikke sat ind i et større komplot.

Så selv hvis du gerne vil belyse, at Juventus ikke vinder grundet dommerhjælp, så kæmper du mod vindmøller, da der ikke er et gennemført narrativ her på sitet, at det skulle være tilfældet - så det er stadigvæk dig, der ser spøgelser. Endvidere betyder det stadigvæk ikke, at den ubrugelige liste, du linkede til, bliver mere brugbart.
FC Internazionale - Stadio Giuseppe Meazza Triplete Solo Noi
Og så på det helt personlige plan (og så kan du tage det eller lade være). Jeg synes, det er enormt ærgerligt, at den Gusten, som kommer med en masse godt og givende i Juventus tråden, ikke kan være den samme Gusten i de andre tråde. Jeg forstår ikke din trang til at sparke ned i sejrens stund, ved hjælp af de her usaglige indlæg, der meget tydeligt kun har til formål at provokere.

Personligt så jeg mægtigt gerne, at du tog al den viden og al den saglighed, du udviser i Juventus tråden, og brugte det i de andre tråde også. Der hersker ikke meget tvivl om, at der bag dit nick gemmer meget viden om Juventus og italiensk fodbold generelt, hvorfor det ville være kodylfedt, hvis det også kom til udtryk.
FC Internazionale - Stadio Giuseppe Meazza Triplete Solo Noi
http://www.sportmediaset.mediaset.it/calcio/calcio/costacurta-annuncia-160-dalla-prossima-stagione-arrivano-le-seconde-squadre-_1212783-201802a.shtml

ENDELIG!
Fra 18/19 sæsonen må Serie A holdene registrere deres U-21 trup i Lega pro, med mulighed for at rykke op til Serie B. (Rykker ens A-hold ned, rykker B-holdet også ned, såfremt de så ville spille i samme række)
Juve per sempre! Kæmpe fan af Sergej Milinković-Savić
Det var Sørens. De sidste meldinger gik ellers på, at man først kunne nå det til sæsonen 2019/20.

Så er spørgsmålet, hvem der indskriver sig og hvem der bliver plads til. Med mindre at man udvider antallet af grupper. I denne sæson er der 3 grupper med i alt 56 hold i Serie C.
ACF Fiorentina & Leeds United FC
Ja det bliver lidt af et puslespil.
Men kunne det tænkes at man så udvider til 4 grupper i stedet for de 3?
Juve per sempre! Kæmpe fan af Sergej Milinković-Savić
Annonce