"Hvor insinuerer jeg, der skulle være noget fordækt over det?"
I din første sætning i nævnte indlæg.
"Og du understreger det jo fint selv. Du kommer med én eller anden ligegyldig, ufyldestgørende liste, der ikke indeholder Inter-Juventus, og bruger det som én eller anden begrundelse for, at Inter-fansene overreagerer når det kommer til den "hjælp", Juventus fik i netop den kamp. Det holder jo ikke en tøddel."
Den kamp ændrer ikke det store i det samlede billede. Der var tale om én enkelt dommerkendelse der var klart fejlagtig, ellers var der ikke noget at bebrejde dommeren for. Men som nævnt, så giver det Inter-lejren muligheden for at kaste offerkortet, som så ofte før.
"Og det her er vintage Gustenvarius. Masser af tom bulder og ingen indhold overhovedet. Det er utroligt, at du, efter hvad? Ti, tolv år på siden, stadigvæk har dit første saglige indlæg, der ikke er skrevet i Juventus-tråden, til gode. Desuden er du, som sædvanligt, cirka lige så yndefuld i sejrens sødme, som man er kommet til at forvente fra dig.
Det er ærligt talt lidt pinligt for dig."
Blah blah blah.
I din første sætning i nævnte indlæg.
"Og du understreger det jo fint selv. Du kommer med én eller anden ligegyldig, ufyldestgørende liste, der ikke indeholder Inter-Juventus, og bruger det som én eller anden begrundelse for, at Inter-fansene overreagerer når det kommer til den "hjælp", Juventus fik i netop den kamp. Det holder jo ikke en tøddel."
Den kamp ændrer ikke det store i det samlede billede. Der var tale om én enkelt dommerkendelse der var klart fejlagtig, ellers var der ikke noget at bebrejde dommeren for. Men som nævnt, så giver det Inter-lejren muligheden for at kaste offerkortet, som så ofte før.
"Og det her er vintage Gustenvarius. Masser af tom bulder og ingen indhold overhovedet. Det er utroligt, at du, efter hvad? Ti, tolv år på siden, stadigvæk har dit første saglige indlæg, der ikke er skrevet i Juventus-tråden, til gode. Desuden er du, som sædvanligt, cirka lige så yndefuld i sejrens sødme, som man er kommet til at forvente fra dig.
Det er ærligt talt lidt pinligt for dig."
Blah blah blah.
Non rispondo a quelli che odiano la Juve, perché il loro é solo un problema psicologico.
36 ★ ★ ★