Det var heller ikke pænt at fordreje mine ord, når du så åbenbart var helt bevidst om at det var det du gjorde. Jeg har symptati for at forståelsen ikke rækker til mere, men det andet er bare usympatisk.
Snak
ons 9. maj 2018
Jeg morede mig bare over at du bad om dokumentation over noget du godt ved er umuligt (håber jeg). Man kan ikke diskutere fodbold hvis der skal være dokumentation for noget der altid vil være subjektive vurderinger. Men hvis det har gjort dig ked af det, så vil jeg da gerne undskylde.
Men er du enig i at det er en ulempe at spille 10 mod 11 i 70 minutter?
Men er du enig i at det er en ulempe at spille 10 mod 11 i 70 minutter?
ons 9. maj 2018
Okay, ja det ændrer jo hele billedet totalt? Den påstand er du i øvrigt også velkommen til at backe op med mere end din logik.
Haha, okay så. Jamen, lad mig da lige dokumentere, at det er hårdt at spille med en mand i undertal i 70 minutter og at det giver modstanderen en kæmpe fordel.
Hov, jeg har desværre ikke mere pap at skære det ud i for dig.
Kan du i øvrigt ikke lige backe jeres påstand op, at det var Spalletti´s taktiske beslutning, der var den primære årsag til, at I scorede to mål?
På forhånd tak.
FC Internazionale - Stadio Giuseppe Meazza
Triplete Solo Noi
Redigeretons 9. maj 2018
@Jenson og dutchman I får lige et samlet svar, da jeg er på vej i seng.
Ding ding ding. Pointen er jo netop at det er umuligt at dokumentere, hvorfor jeg også kalder det et narrativ. Vi kan hurtigt blive enige om at det er en ulempe at spille 10 mod 11, men derfra til at konkludere at det er grunden til at man taber er bare for letkøbt. Der er så uendeligt mange andre faktorer der også spiller ind, og derfor synes jeg netop det er fjollet at vende tilbage til denne ene undskyldning, når nu du (dutchman) ellers meget fint modargumenterede nogle af Gustens, formodentlig tilsigtede, provokationer.
Og jeg skal selvfølgelig ikke stå på mål for en påstand jeg ikke har fremført. Det er da en bizar forventning I nu begge har haft.
Ding ding ding. Pointen er jo netop at det er umuligt at dokumentere, hvorfor jeg også kalder det et narrativ. Vi kan hurtigt blive enige om at det er en ulempe at spille 10 mod 11, men derfra til at konkludere at det er grunden til at man taber er bare for letkøbt. Der er så uendeligt mange andre faktorer der også spiller ind, og derfor synes jeg netop det er fjollet at vende tilbage til denne ene undskyldning, når nu du (dutchman) ellers meget fint modargumenterede nogle af Gustens, formodentlig tilsigtede, provokationer.
Og jeg skal selvfølgelig ikke stå på mål for en påstand jeg ikke har fremført. Det er da en bizar forventning I nu begge har haft.
ons 9. maj 2018
Okay, fair nok. Det kan jeg godt se.
Tillykke med pokalen, i øvrigt.
Tillykke med pokalen, i øvrigt.
FC Internazionale - Stadio Giuseppe Meazza
Triplete Solo Noi
fre 11. maj 2018
De sidste meldinger gik ellers på, at man først kunne nå det til sæsonen 2019/20.
Det viser sig nu, at Costacurtas udmelding om B-hold i Serie C er blevet misfortolket. Det har hele tiden været tanken, at det først skulle gælde fra 2019/20-sæsonen. Men hvis der ikke var 60 tilmeldte hold til Serie C-grupperne til efteråret, kunne man godt tillade nogle B-hold allerede fra 2018/19-sæsonen. Samtidigt er formændene for både Serie B og C fornærmede, da de åbenbart ikke er blevet hørt i sagen:
https://www.football-italia.net/121126/confusion-over-b-teams-plan
https://www.football-italia.net/121124/b-teams-announced-without-planning
Typisk italiensk.
ACF Fiorentina & Leeds United FC
lør 12. maj 2018
Efter 1-0 hos Entella, der ved samme lejlighed blev sendt i Serie C, er Frosinone nu blot en sejr fra Serie A igen. Den kan komme næste weekend hjemme mod Foggia. Det går næppe galt.
Nærmeste forfølger er Parma, som vandt med de samme cifre over Bari. Palermo er til gengæld mere eller mindre ude af kampen om direkte oprykning efter 0-0 hjemme mod Cesena. Det kunne have været anderledes, hvis de ikke havde brændt et straffespark i 1. halvleg.
Nærmeste forfølger er Parma, som vandt med de samme cifre over Bari. Palermo er til gengæld mere eller mindre ude af kampen om direkte oprykning efter 0-0 hjemme mod Cesena. Det kunne have været anderledes, hvis de ikke havde brændt et straffespark i 1. halvleg.
lør 12. maj 2018
Benevento lukker sæsonen på hjemmebanen af med en velfortjent sejr. Jeg håber, de kommer retur allerede i næste sæson igen. De er noget sjovere at have i Serie A end en del andre hold.
FC Internazionale - Stadio Giuseppe Meazza
Triplete Solo Noi
søn 13. maj 2018
Frosinone.. Fuck no. Pænt ligegyldigt mandskab og klub. Modsat fx Benevento som også er en ekstrem lille klub har de ikke et medlevende hjemmepublikum.
Ift Benevento så syns De Zerbi trods alt har vist sig at være en mand med noget fremtid i indenfor trænergerningen trods den situation han overtog tøjlerne i ved Benevento.
Ift til Inter-Sassuolo så var Skriniar ligeså overrasket over at Berardi ejer et højreben som jeg selv. Hvor pokker kom det fra?
Ift Benevento så syns De Zerbi trods alt har vist sig at være en mand med noget fremtid i indenfor trænergerningen trods den situation han overtog tøjlerne i ved Benevento.
Ift til Inter-Sassuolo så var Skriniar ligeså overrasket over at Berardi ejer et højreben som jeg selv. Hvor pokker kom det fra?