Snak

Mere indhold efter annoncen
Godt så, det gjorde den ikke for 30 minutter siden. Ingen panik.
La prende Vecino.
Ikke overraskende blev det Mancini, som snupper landstræner posten. Jeg ser "frem" til kedeligt, kontrolleret fodbold. Han skal dog nok få Italien tilbage på sporet.
FC Internazionale - Stadio Giuseppe Meazza Triplete Solo Noi
https://www.football-italia.net/121390/sampdoria-face-stadium-sanction

Hvad er det for noget bævl. Hvorfor er det napolitanere lige præcis er en beskyttet art, mens alle andre holds fans er fair game når det kommer til ønsker om død el.lign?
At se ADL skabe sig som en forsmået teenager og pege fingre af hjemmepublikummet sidste kamp var noget af det mest tåkrummende jeg længe har set.
La prende Vecino.
Så skal vi have afgjort en direkte oprykning fra Serie B...
"Figa, il Gasba solo 2,8 mln...anche se è uno stronzo ne vale almeno il doppio."
Jeg kender kun veteranerne Lucarelli og Calaio fra Parma.

Vil Parma have noget at stå imod med, hvis de rykker op?
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Parma ville have godt af et år mere i Serie B.

"Figa, il Gasba solo 2,8 mln...anche se è uno stronzo ne vale almeno il doppio."
I øvrigt spøjst at Gilardino spiller for Spezia og kan være med til at stikke en kæp i hjulet for klubben, hvor han fik sit gennembrud.
Frosinone meget overraskende bagud med 0-1 hjemme mod Foggia. Men mon ikke at de får vendt kampen om?
Det håber jeg ved Gud ikke.

Apropos Gila, så har han brændt straffe i første halvleg for Spezia mod Parma.
Serie B har alle dage været god for underlige udfald og brune kuverter.

Frosinone kan naturligvis nå at vende tingene i anden halvleg, men må være godt groggy som det er lige nu.

Det vilde er dog at Palermo ligger til oprykning, hvis Spezia pludselig udligner mod Parma..
"Figa, il Gasba solo 2,8 mln...anche se è uno stronzo ne vale almeno il doppio."
Annonce