Snak

Mere indhold efter annoncen
Så kom Frosinone foran alligevel som ventet. Det er skidt.

Det er jo heller ikke fordi at klubben har gjort noget forkert. Parma og Palermo lyder bare af så meget mere.
https://www.football-italia.net/121552/adl-scrap-ucl-reduce-serie

16 hold er for lidt, men vi skal tilbage til 18 hold.

Følg nu bare den tyske model.
2-2 i Frosinone. Så hedder den Parma i Serie A.
Frosinone er den type af klub hvorfor jeg så gerne så to hold cuttet fra Serie A.
Er det målscore i Serie B? For så er Parma rykket op i Serie A.

Frosinone spillede kun 2-2.
Mere indhold efter annoncen
Annonce
De italienske medier skriver at Parma er oppe, ergo må den være god nok. Et stort tillykke til dem.
Fantastisk!
Det er indbyrdes kamp, hvor Parma er bedre end Frosinone (2-0 hjemme og 1-2 ude) og for øvrigt er Parmas målscore også bedre.

Tænk at Foggia udlignede mod Frosinone i 89. minut og dermed sendte Parma op. Satme tæt.

Superfedt med Parma tilbage i A. Og stort tillykke til Barbuti. Så skal du vel have genoplivet en Parma-tråd?
ACF Fiorentina & Leeds United FC
Jeg havde en ret stor sjat på Frosinone i pausen. Jeg var overbevist om, at de ville vende den på italiensk manér, da Foggia ikke havde noget at spille for, men jeg blev klogere.

Altid noget Parma sikrede sig oprykning. Nu skal Palermo eller Bari gerne med dem op.
Du mener en tråd, hvor jeg altid brokker mig?

Det tror jeg ikke folk gider læse :)

Jeg holder stadigvæk på at det er et år for tidligt, men lad os se hvad ledelse får skruet sammen af mandskab over sommeren.

Mon ikke man kan lokke Buffon til...?
"Figa, il Gasba solo 2,8 mln...anche se è uno stronzo ne vale almeno il doppio."
Annonce