Så kom Frosinone foran alligevel som ventet. Det er skidt.
Det er jo heller ikke fordi at klubben har gjort noget forkert. Parma og Palermo lyder bare af så meget mere.
Det er jo heller ikke fordi at klubben har gjort noget forkert. Parma og Palermo lyder bare af så meget mere.