Snak

Mere indhold efter annoncen
Det er vel en halv chance med sådan en skudchance uden for feltet. Men ja, Inter kunne også sagtens have scoret mere end denne ene.
Han er inde i feltet direkte på mål. Den skal man da sætte ind på det her niveau
Forza Inter
Han sparker lige uden for feltet, og det havde været et godt mål, hvis han havde sparket den ind derude fra. Det er bestemt ikke et must at score derude fra.
2-1 Felipe Anderson.

Wow for en stikning af Lulic.
Super kontra og køligt sat ind af Anderson.
Juve per sempre! Kæmpe fan af Sergej Milinković-Savić
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Det er lidt af en stikning Lulic får sendt afsted, milimeterpræcis, og iskoldt af Anderson. Så du den, Icardi?

Fed, fed kamp.
ACF Fiorentina & Leeds United FC
Har sku ondt af dem, der ikke ser kampen. Fantastisk underholdning, hold da op.

Og Nej, det er ikke Roma - Sassuolo kampen, jeg snakker om.
Daje!
Ja, den var fin. Men Felipe Anderson sætter altså fuld sprint fra felt-felt, det er saftsuseme imponerende.

Jeg er godt underholdt.
Okay det er lidt ligegyldig men han skyder altså inde i feltet :). Han skulle da sætte den der ind. Meget lig den situation, som Anderson scorer på (udover det flotte assist).
Forza Inter
Fed halvleg. Lazio må dog ærgre sig over ikke at være et par stykker mere oppe. Spalletti skal vise sin magi nu. Ellers er der to Rom-klubber i CL.
ACF Fiorentina & Leeds United FC
Annonce