Ja og hvis dommeren havde været lige så god så var i sluttet med 10 eller måske 9 mand.
Fuck hvem der spillede bedst, det betyder ikke en skid når man igen og igen er oppe imod dommere der favoriserer. Jeg er træt af at se på det lort og høre at det skam udligner sig over en hel sæson.
Og hold kæft hvor er De Vrij en klovn. Tænk at insistere på at spille og så lave sådan noget lort.
Fuck hvem der spillede bedst, det betyder ikke en skid når man igen og igen er oppe imod dommere der favoriserer. Jeg er træt af at se på det lort og høre at det skam udligner sig over en hel sæson.
Og hold kæft hvor er De Vrij en klovn. Tænk at insistere på at spille og så lave sådan noget lort.
https://c1.staticflickr.com/9/8599/16255269225_793dd48c0b.jpg