Men frisparket er indiskutabelt til gult, så hvorfor ikke give det? Man skal sgu ikke til at skele til om den ene eller anden spiller har kort i forvejen når man laver noget så idiotisk.
Juve per sempre!
Kæmpe fan af Sergej Milinković-Savić
Det ved jeg godt. Han kunne have ladet være med at give dobbelt gult. Eller han kunne have smidt en Inter spiller ud tidligere i kampen.
Eller han kunne have smidt en Inter spiller ud tidligere i kampen.