Snak

Mere indhold efter annoncen
Ja, det er skam slet ikke usandsynligt. Transfer-ban og bøde kommer dog først. Men ser deres regnskab slemt nok ud, er det som sagt slet ikke usandsynligt at de smides ud af EL også.
Håber sgu i får styr på det Foggy. Italien har brug for et stærkt Milan hold som kan true de andre tophold.
https://c1.staticflickr.com/9/8599/16255269225_793dd48c0b.jpg
Milan er nogle fjolser og det kan de meget vel komme til at betale prisen for. Det er den korte version når man er på mobilen.
Det er amatøragtigt. De skulle have fået en aftale i hus med UEFA sidste sommer, inden der blev spenderet løs. Så var der noget at forholde sig til.
Nej, de skulle have fikset det forbandede refinansiering som de vidste ville blive et issue allerede for mere end et år siden. Det har de ikke - deraf fortjent lussing for overdreven arrogance eller himmelråbende inkompetence. The fat chineese overvurderer slemt den hånd han sidder med.
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Rolig nu, alle skrev det samme om os og Roma i sin tid, vi fik en mikro bøde, begrænsninger i spillertruppen og nogle krav om break even over en årrække. Det er formentligt også i den dur Milans dom kommer til at befinde sig.

Så lad os nu ikke male fanden på væggen.
Der er jo ligesom den store forskel at Inter og Roma fik settlement agreement med en række restriktioner. Det har Milan end ikke fået.
Det er stadig ikke afskrevet at i kan få noget lignende, og settlement agreement var reelt mere en dom end hvad det giver indtryk af.
Sarri stopper i Napoli og efter alt at dømme overtager Carlo Ancelotti. Ancelotti og Napoli havde jeg ikke lige set som et match. Gad vide hvilke garantier ADL har skullet diske op med.
Der bliver nævnt, ADL har haft møde med Di Maria...
Daje!
Annonce