Det har været en velkendt hemmelighed i flere dage at Ancelotti tager over i Napoli. Det er så blevet helt officielt idag. Jeg vil gerne starte med at takke Sarri for det kæmpe arbejde han har leveret i Napoli. Men samtidig er det også et kæmpe scoop at vi har kunne signe Ancelotti. Det virker yderst interessant. Di Maria har været nævnt som en ny spiller, som LaMir også er inde på. Ancelotti skulle efter sigende være interesseret i Arturo Vidal, samt en ny målmand som sine første indkøb.
Forza Napoli Sempre!