I mindste fald, ja. Det er da for vildt - det ligner noget fra en sydamerikansk liga.
FC Internazionale - Stadio Giuseppe Meazza
Triplete Solo Noi
Jeg ville også hellere have haft Parma eller Palermo oppe end Frosinone, men noget tyder på, at der stille og roligt er en fankultur på vej hos sidstnævnte. Da de var i Serie A i 15-16 sæsonen trak de kun knap 7.000 tilskuere i snit, men i den netop afsluttede sæson havde de over 10.000, hvilket kun er 1.000 færre end Parma, og mere end Palermo. Empolis snit var på 5.600. Derudover har Frosinone et decideret fodboldstadion nu uden løbebane m.m.