Hej Calciolover, velkommen til :-)
Folk herinde har jo deres favorithold og de vil helt sikkert forsøge at tale deres sag om, hvorfor du skal vælge deres favoritklub. Folk har hver sine præferencer. I Serie A tråden har vi dog det tilfælles at vi elsker italiensk fodbold. Som Napoli fan, så vil jeg sige at det er en kæmpe fornøjelse at være fan af dem. Den passion, den historie, de ting som klubben har været igennem, selve byen, samt spillestilen, er blot nogle af de ting der gør at jeg er Napoli fan. Der er dog virkelig mange traditionsklubber i Italien. Jeg husker tydeligt italiensk fodbold i 90´erne, hvor Serie A var klart den stærkeste liga i verden. Siden er niveauet faldet lidt, men det er stadigvæk en af de største ligaer og den tiltrækker stadigvæk klassespillere på samlebånd.
Forza Napoli Sempre!