Vildt nok at de spotter at en lille klub har haft lidt kreativ bogføring, men ikke sportter at ham der overtager en af de største klubber reelt ikke har penge til købet
Jeg kan godt lide fodbold :)
Det er i det hele taget længe været et problem med de konkurser, det er vist et sted mellem 8-10 klubber pr. år der må dreje nøglerne om.