Snak

Mere indhold efter annoncen
Det er det perfekte tidspunkt at sige ingen oprykkere og nøjes med 18 hold.
Empoli er fine nok at få op i en 18 holds liga, hvorimod Frosinone , Parma og Chievo ikke er noget synderligt tab og derfor gerne må holdes/ rykkes ned i serie B ikke mindst efter den lidet flatterende måde de har forsøgt at komme/forblive i serie A.

Så må man leve med Crotone en enkel sæson.
Det er det perfekte tidspunkt at sige ingen oprykkere og nøjes med 18 hold.


Det får fodboldforbundet aldrig gennemtrumfet på den baggrund og med det korte varsel. Det kunne ellers være ideelt ja. Bare Empoli og Frosinone som oprykkere, og med Chievo som ekstra nedrykker. I Serie B har de åbenbart heller ikke lagt sig fast på endnu, hvem der erstatter hhv. Cesena og Bari. Så også her gælder det bare om at slå til hvis man vil have rækken slanket til 20 klubber i stedet for 22. Men som nævnt så kommer det ikke til at ske.
Jøsses en trøje Napoli har fået

https://www.football-italia.net/sites/default/files/imagecache/main_photo/[type]/[nid]/Napoli-1708-newkit-napoli.jpg

Hver sin smag selvfølgelig, men umiddelbart er den godt rodet. 2 sponsor prints og kappa ulidelige logo repeat op af siderne + en panther print som baggrunden på trøjen. Der er da ikke tale om rene linjer ihvertfald.

Jeg er nu glad for Kappa ikke står til at blive min klubs trøjesponsor.
Pazza Inter Amala
Den er virkelig speciel og en jeg lige skal vænne mig til:-) Jeg er generelt mere til den klassiske Napoli trøje, men det er dog også sjovt at se denne anderledes trøje.
Forza Napoli Sempre!
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Panther printet er som sådan ok, hvis man kan lide den salgs (I inter har vi selv haft den ret så grimme slange på den ene side for år tilbage).

I Napolis tilfælde er det bare kombinationen af dobbelt sponsor tryk og kappas trademark logo op af siderne, som gør jeg personligt ikke synes det fungerer. Tror egentlig godt det kunne ha fungerer på en Nike/adidas trøje og så kun med Lete som sponsorenm, Men sådan er virkeligheden jo ik :)
Pazza Inter Amala
https://www.nssmag.com/en/sports/15580/lazio-unveiled-2018-19-flag-kit


Lazio er imø. også en øjebæ, dog ikke så slem som Napolis.
Solo non mai in B. Altobelli-Baresi-Bergomi-X-Zanetti-X-Handanovic-Lautaro
(I inter har vi selv haft den ret så grimme slange på den ene side for år tilbage).

Vask din mund. Slangetrøjen var kodylfed!
FC Internazionale - Stadio Giuseppe Meazza Triplete Solo Noi
Roma har denne

https://www.soccerbible.com/performance/football-apparel/2018/06/nike-launch-roma-201819-away-shirt/amp/

smukke ulv bag på. Den er dog lidt mere spiselig end Lazio og Napolis.

Daje!
Orv, den er nu ganske hæderlig, Mir!
FC Internazionale - Stadio Giuseppe Meazza Triplete Solo Noi
Annonce