Ganske tilfreds med designet, men farven er sku lidt la la. Måske passer den til Romas kommende sæson, hvor vi nok skal slås om 4 pladsen med Milan og Lzio.
Daje!
Hmm.. og du synes ikke at Pastore og Cristante er gode forstærkninger? Tror Roma bliver stærkere end sidste år. De bliver nok de eneste der kan udfordre Juve.