Hver sin smag :)
Var / er selv vild med 07/08 kors udgaven, som jeg også ejer en af.
Var / er selv vild med 07/08 kors udgaven, som jeg også ejer en af.
Pazza Inter Amala
den top to har du så godt og grundigt jinxed, vi kan slet ikke tåle alle de høje forventninger, det går galt hver gang.