Snak

Mere indhold efter annoncen
Ved ikke rigtig om vi er på vej ud i nye farcelignende tilstande i sagen omkring oppumpede vurderinger/salg af totalt ukendte nobodys involverende Chievo og Cesena.

Konkursramte Cesena blev ikendt minus 15 pts såfremt de skulle registrere sig igen.

Chievo derimod kunne ikke få nogen frikendelse eller dom pga en teknikalitet. Som jeg forstod det havde anklageren misforstået en deadline og derved kan der først afsiges dom 6.august, 14 dage inden turneringsstart som i værste tilfælde, for Chievo, kan resultere i samme dom som Cesena hvilket betyder at Crotone overtager deres plads i Serie A.
I øvrigt pænt skuffende resultat af Atalanta igår. Smed en 2-0 føring hjemme imod Sarajevo, hvor kampen endte 2-2. Skidt..
Hvor er De Laurentiis dog en spade at høre på. Han har været efter Sarri i flere uger nu, hvor Sarri har sagt han ikke vil svare mere på det.

Kom dog videre menneske!

https://www.football-italia.net/125519/de-laurentiis-%E2%80%98cr7-propaganda%E2%80%99
Pazza Inter Amala
Det er De Laurentiis, hvad forventer du af ham? Han ved jo, han har smidt en klasse træner ud, hva Carlo ikke lever med denne her trup, så vil fansne komme efter ham. Så, han har startet allerede damagecontrollen nu.

Daje!
Heller ikke Avellino får lov til at starte i Serie B i den kommende sæson. Dermed er der, mindre end tre uger før sæsonstarten, tre ledige pladser i rækken, og det er stadig ikke blevet besluttet, hvem der skal have dem. Totalt kaos.

Derudover er Napoli-ejer De Laurentiis blevet udpeget som ham der skal lede den nye Bari klub i Serie D.
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Apropo De laurentis, så har han købt Bari.
Daje!
Bum. Inter vil ikke lade Juventus overshine deres flotte mercato hidtil, så nu kaster de simpelthen snøren ud efter Luka Modric. De forskellige direktører ligger sgu ikke på den lade side denne sommer. Så har vi da i det mindste en klar første udfordrer til Juventus i toppen.
Tror bestemt at Inters prioritet skal være at blive en fast bestandel af top 4. Derefter må tiden vise om de er gode nok. Det er første gang i næsten et arti de skal spille CHL, og det tager selvfølgelig en masse. Se bare på Napoli, de valgte bevist at blive spillet ud af Europa for at koncentrere sig om serie-A, og for at kunne følge med Juventus.

Serie-A bliver mega spændende at følge. juventus, Roma og Napoli ser rigtig stærke ud. Og så bliver det spændende om hvad der sker for Lazio, Inter M.. og Milan.
Jeg har noget svært ved at se Roma være andet end spændende, de har ligesom i Inter haft godt gang i svingdøren og forskellen på de to var sidste sæson meget, meget lille.

Pastore har ikke spillet godt i nu en rum tid og de fleste andre er hovedsageligt spændende talenter der skal spilles til og som kan tage tid før de bliver konsistente nok.

Det skrevet så er Napoli stadig hovedudfordre til Juve der er kæmpe favoritter, hverken Roma eller Inter har trupperne til at klare to vigtige turneringer og være med i mesterskabskampen. Men ser stadig begge de to som klare favoritter om 3/4 pladsen. Lazio og Milan har kun begrænset ændret på deres trupper og deres chance ligger i at det kan koste de to andre dyrt at være med i CL.
Milans mål er i første omgang igen at kvalificere sig til top6. Top4 bliver først realistisk, når der er kommet styr på baglandet og FFP.

Forhåbentligt kan Elliot skabe ro og finde den rette ejer om nogle år. Indtil videre har vi fået meget spændende folk ind i ledelsen, og det bliver kun bedre, hvis Gandini og Gazidis kommer.

Jeg tvivler på, at nogen kan røre Juve i toppen. De efterfølgende pladser er ikke til at spå om, da Inter, Roma og Napoli virker meget jævnbyrdige med Lazio og Milan som outsidere til top4.

Atalanta og Fiorentina må kæmpe om 7.-pladsen.
Annonce