Snak

Mere indhold efter annoncen
Kampen på torsdag kan vel ende med fugl såvel som fisk taget udsvingene på WHL i betragtning. Skal man kigge på den generelle tendens hos Spurs i de seneste uger så bliver det første mål altafgørende.

Jeg tør ikke komme med et bud på resultatet, men tror at vi får en del mål at se, og den sædvanlige intensitet selvfølgelig. Potentielt en udvisning endda med tanke på, hvad der står på spil. Det bliver alt andet end kedeligt.
Med tanke på at Mike Dean er i VAR-vognen, så tror jeg mere på der bliver dømt straffe.
@Målkongen

Siden nogen Arsenal-fans anklagede Mike Dean for at være Spurs-fan for nogen år tilbage, er det som om han har gjort alt hvad han kan for at modbevise det i vores kampe.

Nu sidder han så i VAR-vognen i dag, og der er ikke kamera på ham. Det bliver spændende hvad det kommer til at betyde for hans præstation...
Der er virkelig skidt at se Romero er blevet skadet.
Han har været fænomenal i år, og det er en kæmpe gave til Arsenal at få en total rusten Sanchez ind
God kamp, møgdyr.
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Hvornår blev Romero skadet? Kæmpe tab for jer må man sige.
Og "God kamp" til jer Spurs.
Sanchez kan måske give lidt ekstra ved vores dødbolde. Lad os håbe han er klar. Fysisk er der nok ikke mange der slår ham. Nu får han chancen for at modbevise os alle.

Selvfølgelig ærgerligt med Romero. Håber han snart er klar igen. God kamp og COYS!
God kamp, røvhuller!
Grimt spil fra Arsenal indtil videre med klam film og spark i ryggen på Son.

Holding skulle allerede være smidt ud.

Tierney er en fadæse
Tierney er en fadæse

Enig
Annonce