Snak

Mere indhold efter annoncen
Dejligt at se den langsomme gengivelse fra den nye vinkel, der viser at Holding KUN gik efter at hamre Son ned.

En første halveg over al forventning.

Straffe der selvfølgelig kan dømmes, men som stort set aldrig bliver det. Ville jeg være irriteret hvis den ikke var dømt..selvfølgelig, men var ikke blevet overrasket.

Man kan da håbe at den her 1 halvleg er et udtryk for hvordan Arsenal vil håndtere presset i de sidste og altafgørende kampe. De har i den grad fået gjort det svært for sig selv.

Straffesparket var ikke det største, men de to gule til Holding var helt på sin plads. Nu skal vi ud og have det 3. mål så kampen er lukket.
Håber vi holder presset i 2. halvleg. Det er virkelig godt at se den aggressivitet som spillerne udviser. De skal bare blive ved.
PEH har også en god kamp indtil videre.
Greaves4EVR
Så burde den være lukket. Sikke en fest på stadion!

Det udvikler sig til en nem kamp, men nu skal vi passe på slåskampene.

Korrekt straffe og rødt.
"Korrekt straffe…" Ja, hvis man hedder Tierney til efternavn, dømmer PL og forøvrigt stinker til lige præcis det. Så ja.
\"Jeg er squ da ligeglad om han bider.\"
Mere indhold efter annoncen
Annonce
"Korrekt straffe…" Ja, hvis man hedder Tierney til efternavn, dømmer PL og forøvrigt stinker til lige præcis det. Så ja.
\"Jeg er squ da ligeglad om han bider.\"
Dejligt at se den langsomme gengivelse fra den nye vinkel, der viser at Holding KUN gik efter at hamre Son ned.


Hvis du bevist går efter albuer i fjæset ser det sådan her ud ;)
https://twitter.com/goonerviews/status/1524836083414048768?s=21&t=iqQmojYms-JVgC9cq7JxAQ
Tak for jeres ligegyldige indlæg, men tror I ikke bare I skulle tilbage i egen klubtråd.

Det I har gang i, får I ikke meget ud af
Pinligt lavet af Royal til sidst, der prøver at skabe sig for ingenting
Det gik jo overraskende nemt, så er der lagt maksimalt pres på Arsenal før de sidste 2 kampe.

Vinder vi de sidste 2 kampe, så har vi gjort det godt denne sæson uanset hvad det ender med.
Annonce