Snak

Mere indhold efter annoncen
Ja vi vandt slaget, men Arsenal ligger stadig til at vinde krigen.

Vi må bare gøre rent bord i de to sidste. Vinder Arsenal også deres er det fortjent at de napper den
Enig Keane10.

Fremragende sejr.

Vi har dog en glimrende chance i lørdagens tidlige kamp til at overhale og lægge lidt ekstra pres.
Det var da fuldstændig vanvittigt, at den kamp ender 3-0 og. Det må enhver fodbold kyndig erkende. Også selvom man er tottenham. Son burde være smidt ud. Men med alt det held tottenham havde med sig igår, kan der umuligt være noget at hente i de sidste to kampe.

Folk bliver fængslet for mildere ting end det Son lavede igår... Der må være nogen om snakken, at Mike Dean er tottenhamfan. Bekræftet
@GoonerAllTime Har du fået det forkerte ben ud af sengen i dag? Måske du også har virkelig ondt i numsen? :)
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Niks. Er ret frisk faktisk. Og fuldstændig håbløst kommentarer, som forhåbentligt resultater i en ban.
Du kunne jo eventuelt lade være at vade ind i Tottenham-tråden, som det første når du vågner. Det er sgu nok ikke her du finder dit publikum.
Bosse luk røven, har været oppe længe, og har da nogle relevante ting, omkring tottenham, som selvfølgelig kan nævnes i en tottenhamtråd
Der er ikke synderligt meget relevant over dit vredesudbrud, som du desværre ikke har evnet at sove væk.
Måske du burde tage en lille pause fra internettet i dag.
Tak for kampen i går
Bosse luk røven, har været oppe længe, og har da nogle relevante ting, omkring tottenham, som selvfølgelig kan nævnes i en tottenhamtråd

Men måske du lige skulle trække vejret.
Det er en lidt hidsig måde at entrere en anden klubtråd på.
OB / Liverpool / Bayern siden start 80erne
Annonce