Bosse luk røven, har været oppe længe, og har da nogle relevante ting, omkring tottenham, som selvfølgelig kan nævnes i en tottenhamtråd
Et indlæg tilbage og du vil have at folk skal have et ban for tonen. Kan du selv se ironien?
Og nej, det er ikke videre relevant for Tottenham-tråden, at du mener Dean er fan og agerer derefter.
Jeg er selv pænt knotten over dommerpræstationen, men det er ligesom ikke her den frustration skal luftes, og da slet ikke på den måde.
Hvad tænker du, at du opnår? Det er ret komisk, at du kommer ind for at lette trykket og med det samme du får en kommentar din vej, ryger du op i højorange. Det virker pænt kontraproduktivt.