Snak

Mere indhold efter annoncen
Fantastisk kamp af Hugo mod Burnley og især når man ved at han stod midt i "Lasagne Gate 2". Han har generelt været høj klasse gennem hele sæsonen. Totalt undervurderet mand.
Hvad siger I til at få Eriksen tilbage?

Han spiller jo godt, men holder han efter den vaccine skade? De siger jo at hjerter aldrig helt heler ved sådan en vaccine skade
Tror de fleste herinde er for Eriksens retur. Ser ud til han er klar til at spille. Hos os bliver det nok bare ikke startplads hver gang. Med mindre formen bliver oppe. Vi mangler hans kreativitet, frispark, teknik og kendskab til Son/Kane/Conte m.fl. Desuden er han gratis.
Hvis vi bytter Conte med Poch, så er Eriksen oplagt. Hvis Conte bliver, så er det direkte dumt at hente ham.
"I can't say anything," admitted Henry. "They are right." That old Ferguson team-talk - "Lads, it's Tottenham" - now needs an update. Lads, it's Arsenal. Keep putting pressure on and keep asking questions and eventually the capitulation will come"
Vaccine skade? Manden var ikke vaccineret inden EM, så drop nu det der.
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Hvorfor er det dumt at hente Eriksen?? Han spillede fantastisk i den sæson intet blev mester.

Han skulle lige finde sig til rette og derfra gjorde han det super. Han vil være guld værd når vi møder hold som står dybt.
Hvad siger I til at få Eriksen tilbage?

Han spiller jo godt, men holder han efter den vaccine skade? De siger jo at hjerter aldrig helt heler ved sådan en vaccine skade


lol

eriksen er et kæmpe ja tak herfra, hvis conte vil ha´ ham.
https://worldsoccertalk.com/wp-content/uploads/2017/12/arsenal-spurs.jpg og fuck det anonyme trolleri, jeg hedder rolf ståltråd på facebook.
@MisterTottenham

Vil det sige, at Marc-Vivien Foe, Fabrice Muamba og Davide Astori ligeledes alle var vaccinerede mod Covid-19?
Eriksen blev vaccineret inden EM, ligesom resten af Inter truppen
stop dig selv.

tottenham ja tak sølvpapir hej hej
https://worldsoccertalk.com/wp-content/uploads/2017/12/arsenal-spurs.jpg og fuck det anonyme trolleri, jeg hedder rolf ståltråd på facebook.
Annonce