Så kom Sonny endelig! 4-0
Snak
søn 22. maj 2022
Sikkert kørt hjem og tak til Conte og drengene for at spille os tilbage i CL.
Synd for Son med den nye mærkelige regel, men det kan være en ekstra motivation næste sæson.
Jeg glæder mig til vinduet.
Synd for Son med den nye mærkelige regel, men det kan være en ekstra motivation næste sæson.
Jeg glæder mig til vinduet.
søn 22. maj 2022
Tillykke med CL bold i næste sæson. Der er lige en kvalifikationsrunde først, ikke?
Hvad er der med en ny topscorer regel? Deler Son ikke prisen med Salah?
Hvad er der med en ny topscorer regel? Deler Son ikke prisen med Salah?
Redigeretsøn 22. maj 2022
Flot Sonny!
En anden sjov ting fra denne sæson. Vi vinder de første 3 og de sidste 3 kampe. Vi har clean sheets i alle 6. Dier og Sanchez er midterforsvaret der spiller til 0. Hahaha
En anden sjov ting fra denne sæson. Vi vinder de første 3 og de sidste 3 kampe. Vi har clean sheets i alle 6. Dier og Sanchez er midterforsvaret der spiller til 0. Hahaha
søn 22. maj 2022
@ Acheron 3
Nej, jeg er ret overbevist om at der ikke længere kval til CL for en 4 plads, men direkte gruppespil.
Tillykke, røvhuller. Det blev tæt men jeres angrebsduo var vital igen. Imponerende sæson de har haft, og flot sæson for Conte, med de ridser i lakken der dog også har været. Jeg forventer ikke næste sæson bliver mindre spændende.
https://kortlink.dk/sudv
søn 22. maj 2022
Tak Geddar, den var sku tæt!
Vores forsvar har faktisk kun lukket 5 mål ind i de sidste 11 kampe, hvilket er fremragende.
Vores forsvar har faktisk kun lukket 5 mål ind i de sidste 11 kampe, hvilket er fremragende.