Snak

Mere indhold efter annoncen
Så kom Sonny endelig! 4-0
Sonny med 5-0 målet!!!!
Sikkert kørt hjem og tak til Conte og drengene for at spille os tilbage i CL.

Synd for Son med den nye mærkelige regel, men det kan være en ekstra motivation næste sæson.

Jeg glæder mig til vinduet.
Tillykke med CL bold i næste sæson. Der er lige en kvalifikationsrunde først, ikke?

Hvad er der med en ny topscorer regel? Deler Son ikke prisen med Salah?
Tror heldigvis jeg tager fejl. Havde hørt at assists talte ved lighed.
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Flot Sonny!

En anden sjov ting fra denne sæson. Vi vinder de første 3 og de sidste 3 kampe. Vi har clean sheets i alle 6. Dier og Sanchez er midterforsvaret der spiller til 0. Hahaha
@ Acheron 3 Nej, jeg er ret overbevist om at der ikke længere kval til CL for en 4 plads, men direkte gruppespil.
moderator
Tillykke, røvhuller. Det blev tæt men jeres angrebsduo var vital igen. Imponerende sæson de har haft, og flot sæson for Conte, med de ridser i lakken der dog også har været. Jeg forventer ikke næste sæson bliver mindre spændende.
https://kortlink.dk/sudv
Tak Geddar, den var sku tæt!
Vores forsvar har faktisk kun lukket 5 mål ind i de sidste 11 kampe, hvilket er fremragende.
Spørgsmålet er om vores klasse duo er blevet en trio?

Kulu holder i hvert fald nogle stats siden hans debut i februar som ingen Arsenal spiller kommer bare i nærheden af. Stadig tidligt, så vi må se om han holder niveau i længden.
Annonce