"Tottenham har nogle åbenlyse mangler i truppen, som bør være relativt lette at forstærke, imens Arsenal skal udvikle eller købe alt det ovenstående."
Den udlægning er jeg godt nok ikke enig i. Mens der naturligvis har været et par udsving, der er et resultat af at der endnu skal bygges mere erfaring på, så er vejen frem for Arsenal da ret ligefrem. Alene med på angrebspositionen vil man kunne vinde en del points. Vi har spillet en hel sæson uden en stærk angriber. Eddie blev den mest scorende med fem mål. Og alt tyder på man går efter netop en stærk angriber. Derudover har man døjet med bredde på primært to positioner; venstre back og den centrale midtbane. Det er absolut også overkommeligt at løse. Derfra skal der jo "kun" bygges på det i øvrigt eksisterende.
Den udlægning er jeg godt nok ikke enig i. Mens der naturligvis har været et par udsving, der er et resultat af at der endnu skal bygges mere erfaring på, så er vejen frem for Arsenal da ret ligefrem. Alene med på angrebspositionen vil man kunne vinde en del points. Vi har spillet en hel sæson uden en stærk angriber. Eddie blev den mest scorende med fem mål. Og alt tyder på man går efter netop en stærk angriber. Derudover har man døjet med bredde på primært to positioner; venstre back og den centrale midtbane. Det er absolut også overkommeligt at løse. Derfra skal der jo "kun" bygges på det i øvrigt eksisterende.
https://kortlink.dk/sudv