Bastoni kender jo Conte fra Inter tiden og som altid ser det ud til Inter nok er nød til at sælge ud af deres profiler for ikke at komme i klemme med FFP. Desuden skulle de være efter Dybala & Brenner så der skal nok nogle salg til før de kan få deres ønsker. I det lys er Bastoni er oplagt bud spørgsmålet er bare om hvis Inter vil sælge så er der nok andre klubber der kunne komme med et bud.
Snak
lør 28. maj 2022
Tror aldrig rigtigt at der var nogen tvivl om at Conte fortsatte, medmindre han virkelig blev røvrendt mht transfers denne sommer. Var det ikke mest pundits med ondt i røven over at vi kunne hente et så stort navn til Manager posten. Tror det var Rio Ferdinand der allerede på selve dagen han blev ansat spåede at han var væk til sommer og siden fortsatte medie møllen med den vinkel. Vi har i øvrigt option på 1 år mere efter denne sæson.
lør 28. maj 2022
Så er der også "Here we go" fra Romano omkring Perisic, de to italienere (Di Marzio) plejer at have styr på Tottenham transfers særligt efter det italienske indtog af sportsdirektør og træner.
Glæder mig til at se Tottenham i en mere offensiv og teknisk udgave næste sæson.
søn 29. maj 2022
Fedt med Perisic. Glæder mig til at se hvad han kan og jeg håber han har glemt alderen. Helt sikkert en forbedring på venstrefløjen.
Foster ser også ud til at komme på fri transfer fra Southamton. Han er en stor og dygtig målmand og meget bedre end Gollini, som jeg ikke kan vente på ryger hjem til Italien.
Forhåbentlig hører vi mere i morgen.
søn 29. maj 2022
også en rigtig conte signing ikke.
en spiller han kender fra hans tid i italien, tidsindstillet performance boost til den periode han ser sig selv i klubben :>
en spiller han kender fra hans tid i italien, tidsindstillet performance boost til den periode han ser sig selv i klubben :>
https://worldsoccertalk.com/wp-content/uploads/2017/12/arsenal-spurs.jpg
og fuck det anonyme trolleri, jeg hedder rolf ståltråd på facebook.
man 30. maj 2022
@Armand
Hvis man har et behov for at lave den vinkel, så kan man da mene det.
Perisic er da en kortsigtet løsning pga hans alder, men Conte virker også meget glad for Sessegnon som han har givet meget spilletid, så der er også en langsigtet løsning. Der skal nok blive rigeligt med spilletid til dem begge.
Perisic skal nok komme til at give os en ekstra dimension i det offensive spil, hvilket vi virkelig har savnet tit. Kun første brik på plads i dette transfer vindue, der kommer mere 😊
man 30. maj 2022
Enig, Armand.
Til den rapporterede løn, og uden overgangssum har jeg også ro nok i maven omkring det.
Til den rapporterede løn, og uden overgangssum har jeg også ro nok i maven omkring det.
man 30. maj 2022
@Geddar og Keane
Undskyld det lidt sene svar.
Jeg er for så vidt enig i, at et skifte til Arsenal vil give større mening for Jesus, end et skifte til Spurs. I Arsenal kan han få rollen som central førsteangriber, mens han hos Spurs næppe vil være garanteret mere spilletid end hos City, og dette igen som førstereserve for hele frontlinjen.
Om Jesus så kan se sig selv gå et skridt ned for til gengæld at spille fast, er så spørgsmålet. Personligt synes jeg det ville give god mening.
Undskyld det lidt sene svar.
Jeg er for så vidt enig i, at et skifte til Arsenal vil give større mening for Jesus, end et skifte til Spurs. I Arsenal kan han få rollen som central førsteangriber, mens han hos Spurs næppe vil være garanteret mere spilletid end hos City, og dette igen som førstereserve for hele frontlinjen.
Om Jesus så kan se sig selv gå et skridt ned for til gengæld at spille fast, er så spørgsmålet. Personligt synes jeg det ville give god mening.
tirs 31. maj 2022
Dejligt med Perisic i hus de næste 2 år.
Nu skiver Bastoni at han er på vej til London, på Instagram. Hvad mon han skal der?