Snak

Mere indhold efter annoncen
Det har været et af de store problemer på det her Lazio hold i lang tid. Der er ikke nogen der kan finde ud af at lave gode indlæg. Stort set alle indlæg rammer den første forsvars spiller.

Det er mega trist når man nu har spillere som Klose og Matri inde i det lille felt.
https://c1.staticflickr.com/9/8599/16255269225_793dd48c0b.jpg
Hvordan kan Inter få frispark, når det var bolden, Perisic fik i hovedet? Elendigt dømt.
Fordi det var Konko´s hånd, han fik i hovedet? Som gentagelserne tydeligt viste? Måske?
FC Internazionale - Stadio Giuseppe Meazza Triplete Solo Noi
Perisic spillede lidt for meget på den, for kontakten var yderst minimal.
Mazzoleni er bare en forfærdelig dommer. Al for nem at påvirke.
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Jeg synes også det så underligt ud først, men på gengivelsen kunne man se Konko smække klør fem i hovedet på Medel..der så lignte at han fik en lige højre af selveste Mike Tyson..klodset gjort af Konko.

https://c1.staticflickr.com/9/8599/16255269225_793dd48c0b.jpg
Aha, først var det bolden, men så var det hånden alligevel, men kontakten var minimal?

Stærkt.
FC Internazionale - Stadio Giuseppe Meazza Triplete Solo Noi
Årets mål ødelagt af Candreva, flot..
https://c1.staticflickr.com/9/8599/16255269225_793dd48c0b.jpg
De to finger han ramte med, burde ikke have givet frispark.

Kæmpe chance Candreva. Der skal han score.
En bold, en hånd, to fingre; kan du blive enig med dig selv? Manden får klør fem i hovedet, klart frispark. Selv ilse kan se det.
FC Internazionale - Stadio Giuseppe Meazza Triplete Solo Noi
Annonce