Det har været et af de store problemer på det her Lazio hold i lang tid. Der er ikke nogen der kan finde ud af at lave gode indlæg. Stort set alle indlæg rammer den første forsvars spiller.
Det er mega trist når man nu har spillere som Klose og Matri inde i det lille felt.
Det er mega trist når man nu har spillere som Klose og Matri inde i det lille felt.
https://c1.staticflickr.com/9/8599/16255269225_793dd48c0b.jpg